reklama

Praca specjalista ds. social media, Warszawa

Mamy dla Ciebie 35 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Opis stanowiska: przygotowanie pomysłów na kampanie z klientem; samodzielna realizacja projektów; tworzenie prezentacji ofertowych dla Klientów; wycenianie oraz negocjowanie z twórcami internetowymi. ...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Na początek kilka pytań. Czy …. masz 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku? wiesz, że Content Marketing to o wiele więcej niż pisanie tekstów? różnice między organicznymi i płatnymi działaniami w Social Media nie są Ci obce? masz...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Jeśli wiesz jak zaangażować ludzi w dyskusję i dysponujesz całą paletą błyskotliwych odpowiedzi, a dodatkowo znasz trendy w mediach społecznościowych, umiesz korzystać z narzędzi monitorujących SM oraz potrafisz wyciągać właściwe wnioski. To...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Miejsce pracy : ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa ...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: promowanie i popularyzowanie treści publikowanych na portalach OSE poprzez różnorodne kanały komunikacyjne – tworzenie tekstów, prezentacji, newsów, krótkich filmów...
    opublikowana: 12 listopada 2019
    • Warszawa
    do najbardziej kreatywnej rodziny w Warszawie, do której należą: Up Kozacka agencja reklamowa, której strategią jest… idea! Job’n’Joy Agencja specjalizująca się w tworzeniu kreatywnych kampanii employer brandingowych, czyli takich, które budują...
    opublikowana: 12 listopada 2019
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie komunikacji dla marek z Grupy Rankomat w kanałach social mediowych, Współtworzenie i realizację strategii marketingowej dla mediów społecznościowych, Prowadzenie,...
    opublikowana: 12 listopada 2019
    • Warszawa
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media (m.in. Facebook, Instagram) na rynku polskim i zagranicznym research rynku, nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z Influencerami koordynacja akcji specjalnych organizowanych...
    opublikowana: 11 listopada 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: Opracowywanie i wdrażanie strategii marek w SM. Opracowywanie i wdrażanie komunikacji social mediowych oraz kampanii promocyjnych w kanałach social mediowych Prowadzenie komunikacji kilku wyjątkowych marek w mediach społecznościowych;...
    opublikowana: 10 listopada 2019
    • Warszawa
    Jeśli wiesz jak zaangażować ludzi w dyskusję i dysponujesz całą paletą błyskotliwych odpowiedzi, a dodatkowo znasz trendy w mediach społecznościowych, umiesz korzystać z narzędzi monitorujących SM oraz potrafisz wyciągać właściwe wnioski. To...
    opublikowana: 10 listopada 2019
reklama