reklama

Praca specjalista ds. technicznej obsługi klienta serwisu, Polska

Mamy dla Ciebie 7 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Nadarzyn
    zadania rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników korzystających z platform elektronicznych takich jaki EDI przygotowywanie propozycji usprawnień, nowych procesów i zmian udział w koordynacji, wdrażaniu nowych, zautomatyzowanych i elektronicznych...
    opublikowana: 14 listopada 2019
    • Gdynia
    Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: obsługa klientów serwisu samochodowego, aktywna sprzedaż usług i części samochodowych, przedstawianie oferowanych produktów i usług, otwarcie zlecenia naprawy, skompletowanie niezbędnej...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Poznań
    przyjmowanie samochodów do obsługi i wydawanie po obsłudze serwisowej bieżąca obsługa Klienta, aktywna sprzedaż usług serwisowych otwieranie rozliczanie i bieżąca kontrola zleceń serwisowych nadzorowanie procesu naprawy (kontakt z Klientem)...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Legnica
    Opis stanowiska: telefoniczny kontakt z klientem pod kątem serwisowym rejestrowanie zleceń serwisowych w systemie wykonywanie napraw zdalnych maszyn i urządzeń udzielenie zdalnego wsparcia technicznego w rozwiązaniu nieprawidłowości zgłaszanych...
    opublikowana: 9 listopada 2019
    • Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
    Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie pracować bezpośrednio przy obsłudze klienta serwisu, umawiać wizyty (planować pracę warsztatu), sprzedawać usługi serwisowe, części i akcesoria, zamawiać części mechaniczne pod zlecenie serwisowe,...
    opublikowana: 9 listopada 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: sprzedaż części zamiennych - sporządzanie ofert i zamówień u zagranicznych partnerów fakturowanie i korygowanie usług serwisowych oraz części zamiennych współpraca z działem sprzedaży oraz magazynem przyjmowanie zgłoszeń...
    opublikowana: 8 listopada 2019
    • Kraków, Libertów (pow. krakowski)
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa Klienta zgodna z procesem serwisowym marki OPEL: umówienie i przyjęcie Klienta do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych, Przedstawianie...
    opublikowana: 31 października 2019
reklama