reklama

Praca specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta, Polska

Mamy dla Ciebie 462 ofert
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Skarbnicę Narodową Kontakt telefoniczny z aktualnymi klientami firmy Budowanie własnego portfolio klientów Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Dbanie o dobry wizerunek firmy ...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Praca w 12-godzinnym systemie zmianowym Infolinia czynna 24/7 Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych Realizowanie działań związanych z procesem likwidacji szkód...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Poznań
    Naszym klientem jest nowy inwestor na rynku poznańskim. W związku z rozwojem Center, poszukujemy kandydatów wsparcia klienta dla prestiżowych linii lotniczych. Główne obowiązki na tym stanowisku: Realizacja zgłoszeń przychodzących od pasażerów...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • 2 lokalizacji
    Jeśli: Masz dar przekonywania i lubisz rozmawiać z ludźmi Wysokość wynagrodzenia za Twoją pracę jest dla Ciebie ważna Chcesz żebyśmy nauczyli Cię jak skutecznie sprzedawać Liczysz na dodatkowe bonusy – kartę multisport i prywatną opiekę medyczną...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Co będziesz robił? Odbierał połączenia przychodzące od Klientów firmy- Nic nie sprzedajesz! Odpowiadał na pytania Klientów- dotyczących nowych ofert Dokonywał zmian w polisach ubezpieczeniowych Klientów Praca na ciekawym czasowym projekcie - 2...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Badanie rynku Udzielanie klientom informacji na temat oferty handlowej Umawianie spotkań handlowych Ścisła współpraca z działem sprzedaży Raportowanie w CRM Dbanie o dobry wizerunek...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów firmy Odpowiadanie na pytania Klientów - dotyczące ich polis Przyjmowanie zgłoszeń roszczeniowych Dokonywanie zmian w polisach ubezpieczeniowych Klientów Wysyłanie listów do Klientów Nic nie...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres zadań: Bieżąca obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy (telefon, email) Aktualizacja danych Klientów w systemie Rozpatrywanie i monitorowanie reklamacji Budowanie długoterminowej relacji opartej na zaufaniu Współpraca z zespołem i z...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Lublin
    Opis stanowiska: profesjonalna telefoniczna obsługa klienta odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych koordynowanie baz Klientów współpraca z Kluczowymi Klientami aktywny udział w akcjach promocyjnych ...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Kluczowe obowiązki: Telefoniczna sprzedaż produktów depozytowych (lokat strukturyzowanych) na wewnętrznej bazie klientów banku, Budowanie długotrwałych relacji z klientem, Bieżąca obsługa klientów w zakresie przedłużania lokat. Nie masz...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
reklama