Specjalista ds. Współpracy z Kluczowymi Klientami

  • Oława, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 22.03.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 21.04.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Współpracy z Kluczowymi Klientami
    Miejsce pracy: Oława | nr ref. SPEC.KAM/Oława/2018/03

    Zakres zadań na stanowisku:

    • Wsparcie zespołu Key Account Managerów w realizacji potrzeb klientów i osiąganiu celów sprzedażowych
    • Koordynacja przetargów/ przygotowywanie ofert handlowych
    • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań tworzonych w odpowiedzi na potrzeby klientów
    • Administracja, analiza i weryfikacja danych (raportowanie, KPI, CMR)
    • Przygotowywanie prezentacji dla klientów
    • Obsługa e-platform
    • Kontrola stanów magazynowych i należności
    • Mailowa i telefoniczna komunikacja z klientem
    • Udział w kwartalnych spotkaniach podsumowujących

    Zapewniamy:

    • Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Motywujący system premiowy oparty na klarownych zasadach
    • Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach i wymianę doświadczeń
    • Realne szanse na awans poziomy i pionowy (85% naszych kierowników pochodzi z awansu wewnętrznego)
    • Możliwość uczestniczenia i pracy w międzynarodowych zespołach projektowych
    • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku
    • Możliwość udziału w programie akcyjnym DS Smith Plc
    • Coroczne świadczenia świąteczne
    • Udział w rozmaitych eventach i imprezach kulturalnych

    Wymagania wobec kandydata:

    • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
    • Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office (MS Excel, Word, Power Point)
    • Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientem
    • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
    • Zdolność analitycznego myślenia i proponowania nowych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klienta
    • Efektywność w zarządzaniu czasem i zadaniami, umiejętności priorytetyzowania zadań
    • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych

    Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku aplikuj.