reklama

Praca specjalista ds. wsparcia – it helpdesk

Mamy dla Ciebie 55 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • 3 lokalizacji
    Twój zakres obowiązków, Odbieranie połączeń przychodzących od klientów i rejestrowanie zgłaszanych problemów., Techniczne wsparcie klientów dotyczące obsługi dedykowanego sprzętu i oprogramowania dostarczanego przez Diebold Nixdorf., Zdalna pomoc...
    opublikowana: 27 lutego 2021
    • Swarzędz
    Opis Stanowiska: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (Help Desk) Diagnostyka systemów komputerowych (MS Windows) Usuwanie problemów z działaniem infrastruktury IT Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania Raportowanie...
    opublikowana: 26 lutego 2021
    • Lublin
    Twój zakres obowiązków, wsparcie techniczne dla użytkowników systemu (współpraca z klientem zagranicznym), przyjmowanie, analiza i realizacja zgłoszeń (telefonicznych/mailowych/innych), modelowanie systemu, przygotowywanie i raportowanie testów...
    opublikowana: 26 lutego 2021
    • Bydgoszcz
    Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń (incydenty i wnioski) od użytkowników, Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT, Współpraca zdalna i bezpośrednia z użytkownikami w ramach Działu IT,...
    opublikowana: 26 lutego 2021
    • Zielona Góra
    Podstawowe obowiązki: Zapewnienie bezpośredniej pomocy w ramach I i II linii wsparcia IT w Centrum Dystrybucji, rozwiązywanie incydentów i problemów technicznych o podstawowym i średnim stopniu zaawansowania Ścisła współpraca w ramach globalnego...
    opublikowana: 26 lutego 2021
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących planów z wykorzystania systemów w podległym obszarze,, praca z dokumentacją techniczną, walidacyjną i procesową,, wsparcie podczas fazy przygotowania, testowania oraz...
    opublikowana: 26 lutego 2021
  • Super oferta
    Rekrutacja zdalna
    • Białystok
    Twój zakres obowiązków, obsługa zgłoszeń Help Desk w zakresie systemów i infrastruktury IT (I linia wsparcia), monitorowanie i bieżące usuwanie usterek sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych i oprogramowania, wspieranie użytkowników końcowych w...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Warszawa
    Jeżeli umiesz rozwiązywać problemy techniczne użytkowników, jesteś cierpliwą i uważną osobą oraz masz chęć uczenia się oraz wdrażania nowoczesnego podejścia do usług IT to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: Obsługa i realizacja zgłoszeń z...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Lublin
    Jesteśmy specjalistami w rozwoju kompletnych pojazdów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych dla przemysłu motoryzacyjnego. Z około 9 tysiącami pracowników w 60 lokalizacjach 19 krajów, oferujemy naszym Klientom pełny zakres usług...
    opublikowana: 25 lutego 2021
    • Warszawa
    Szukamy osoby, która zapewniać będzie wsparcie użytkownikom o różnorodnym poziomie zaawansowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy, systematycznie poszerzać swoją wiedzę z obszaru IT. Główne zadania: wsparcie użytkowników w...
    opublikowana: 24 lutego 2021