Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 16.10.2018

    Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie Obowiązki: koordynacja procesu standaryzacji pozycji w systemie zarządzania cyklem życia produktu, aktywny udział w projekcie wdrażania nowego systemu PLM w firmie oraz pełnienie funkcji Key User, współpraca...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia it

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.10.2018

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • Kraków, małopolskie 16.10.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Kraków, małopolskie 16.10.2018

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Pracodawca nie wymaga CV
    2 lokalizacje 16.10.2018

    Dział Wdrożeń i Outsourcingu IT Zakres obowiązków: Help desk – wsparcie dla klientów diagnostyka urządzeń IT i oprogramowania instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego konfiguracja sieci komputerowych modernizacja i naprawa...

  • Gliwice, śląskie 16.10.2018

    Zakres obowiązków w zależności od poziomu wsparcia: Bezpośredni kontakt z klientami, Zbieranie wszelkich informacji dotyczących problemów, Rozwiązywanie problemów technicznych, Instalacje i konfiguracje naszych systemów, Sporządzanie...

  • Łódź, łódzkie 16.10.2018

    Responsibilities Administers and maintains the learning management system (LMS) database. Trouble shoots and resolves system issues. Managing catalog and activity creation, enrollment and attendance processes for complex and time-sensitive...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? Weźmiesz udział w realizacji ciekawych projektów dla dużych polskich oraz międzynarodowych klientów w zakresie infrastruktury IT. Twoje zadania będą dotyczyć: utrzymania i administracji oraz dostarczania bieżącego...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Zadania: administracja systemami informatycznymi w SAS Institute bezpośrednia pomoc użytkownikom systemów informatycznych udział w wewnątrz-firmowych projektach związanych z technologią informatyczną ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Our Technical Support team handles thousands customer interactions every month, dealing promptly and efficiently with support requests related to the Ivanti solutions. The team has built a reputation with external and internal customers for...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.10.2018

    Workplace: Gdańsk ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Job Description Information System Support (LISS) is the central support operations team for all of the Legal departments / end users, delivering cost effective, high quality day-to-day training and support for Legal information systems,...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    What you will do: You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; You identify opportunities for service improvement; You are...

  • Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Main Responsibilities: Provide technical expertise to the help desk team Maintain technical skill continuity and consistency of help desk staff Ensure continuous improvement of services provided by the help desk Work with Application and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Key responsibilities Utilization, maintenance, and development of our internal virtualization environment in order to simulate/reproduce customer reported incidents, proof-of-concepts, pilots, demos Knowledge content creation through research,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Join our Core Business Services (CBS) team and you will help support the important business enablement functions that keep our organization running strong. As a CBS professional, you will work across teams to provide the knowledge, resources and...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Zespół Informatycznego Wsparcia Operacji (ZIWO) w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Twoje obowiązki będą obejmowały między innymi obsługę i nadzór nad systemami...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    DUTIES: Receiving (answering phone calls from end users) and registering Service Requests Troubleshooting thanks to the knowledge of client business applications Transfer/Escalation of SR’s to other Support Groups Keeping track of and follow up...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Responsibilities: The successful candidate's responsibilities will include: Combining business intelligence with advanced technical skills to help our partners integrate our APIs. Working directly with customers and Samsung development teams...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Zakres odpowiedzialności Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365; Techniczne wsparcie dla Klientów na pierwszym poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH); Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Zadania: Konfigurowanie i monitorowanie serwerów, sieci, VPN i innych elementów infrastruktury IT Zarządzanie oprogramowaniem, wsparcie Helpdesk w konfigurowaniu oraz naprawie hardware’u i software’u (2/3 linia wsparcia) Administracja i...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Your tasks: Identify appropriate solutions for hardware and software issues Troubleshooting and configuration of Microsoft Windows System Installation, repairing and upgrading of hardware & defined software ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    ZADANIA Kontakt z regionem w zakresie wsparcia aplikacji - język angielski Monitoring systemu Diagnozowanie problemów Nadawanie priorytetów i zgłaszanie błędów ...

  • Łódź, łódzkie 15.10.2018

    The Desktop Engineer applies a broad and in-depth working knowledge of information technology products and services to more complex assignments and assists more experienced staff in the application of technical concepts, practices and procedures....

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.10.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Instalacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych Diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych użytkowników Wsparcie IT użytkowników biznesowych bazując na SLA na...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 15.10.2018

    Praktykant w Dziale Administracji Systemów IT Miejsce pracy: Łódź Proponowane ścieżki rozwoju: Pierwsza linia wsparcia Administrator systemów informatycznych W trakcie praktyk : Poznasz specyfikę pracy na pierwszej linii obsługi środowiska IT, w...

  • o firmie
    Pracodawca nie wymaga CV

    Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie 15.10.2018

    Specific Scope / Dimensions of this role: Improve applications’ portfolio, driving requirements into standard solutions and consolidating fragmented scenarios Service Level Agreement between IS functions to ensure streamline delivery of services...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.10.2018

    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Udzielanie wsparcia pracownikom eSky w Polsce i za granicą w pracy z systemami IT Instalacja i konfiguracja sprzętu IT zgodnie ze standardem przyjętym w firmie Instalacja oraz bieżące utrzymanie sieci...