reklama

Praca specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk

Mamy dla Ciebie 68 ofert
    • Poznań
    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń, zleceń, zdarzeń i nieprawidłowości w systemie ITSM; Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie informatycznym zgodnie z obowiązującymi procedurami; Telefoniczne wsparcie...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Warszawa
    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało telefoniczne wsparcie użytkowników naszego flagowego oprogramowania: Symfonia. ...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Wrocław
    JEŻELI: posiadasz wykształcenie min. średnie cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole jesteś na początku swojej drogi rozwoju i chcesz zwiększać swoje kompetencje w nowoczesnej organizacji IT zadowolenie...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Warszawa
    Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista Service-Desk, komunikatywnej, pogodnej, chcącej nabrać doświadczenia w technologiach IT (praca w fajnym młodym zespole). Tryb Pracy 8 godzinny(Pon-Pt) lub 13 godzinny, dyżury w biurze (Poniedziałek...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania: bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne pracowników firmy w zakresie między innymi oprogramowania; sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (np. drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, projektory); telefonów VOIP i urządzeń...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Kraków
    Z nami będziesz: Wspierać klientów z całego świata w projektach wdrożeniowych, udzielać informacji, pomagać przy rozwiązywaniu problemów technicznych Konfigurować nasz autorski system na platformach e-commerce według wymagań klientów Blisko...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • 3 lokalizacji
    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w siedzibach klientów na terenie podległego województwa. Główne...
    opublikowana: 24 marca 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Monitoring i support systemu klienta (praca w systemie zmianowym) Zarządzanie incydentami i ticketami Rozwiązywanie incydentów Ścisła współpraca z innymi zespołami ...
    opublikowana: 23 marca 2019
    • Warszawa
    Dołączysz do zespołu Business Support , który na co dzień zajmuje się analizą i usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem technicznym pracowników Grupy Empik. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...
    opublikowana: 23 marca 2019
    • Nowy Sącz
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w zespole telefonicznego i zdalnego wsparcia systemów zainstalowanych u klientów firmy w zakresie obsługi systemów sprzedaży. ...
    opublikowana: 23 marca 2019
reklama