Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Giżycko, warmińsko-mazurskie 15.11.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - pierwsza linia wsparcia technicznego Pomoc użytkownikom w bieżących problemach Zdalna obsługa użytkowników Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.11.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • 2 lokalizacje 14.11.2018

    Bieżące wsparcie użytkowników aplikacji CRM - obsługa zgłoszeń serwisowych, kontakt z użytkownikami Kontakt z lokalnym biznesem Administracja systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta Bieżący kontakt z Koordynatorem Zespołu Analiza zgłoszeń...

  • 3 lokalizacje 13.11.2018

    Główne cele stawiane pracownikowi: Zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych poprzez realizację usług zgodnie z procedurami oraz określonymi maksymalnymi czasami realizacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • 2 lokalizacje 13.11.2018

    Opis zadań Diagnostyka i naprawy komputerów. Konfigurowanie stacji roboczych do pracy w domenie. Instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach klientów. Wspomaganie użytkownika na stanowisku pracy i zdalnie. Diagnostyka,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk

    Tak, chcę!

  • Hiszpania 13.11.2018

    Obowiązki: Prowadzenie pełnej dokumentacji zgodnie obowiązującymi procedurami Czynne udzielanie pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem oraz sprzętem Przekazywanie zaawansowanych problemów do realizacji...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 13.11.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 13.11.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.11.2018

    The Technical Support Associate position works within the Technical Support department to provide technical support and guidance for customers related to the installation, troubleshooting and integration of Jamf products and supporting...

  • Poznań, wielkopolskie 12.11.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.11.2018

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazną atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • Gliwice, śląskie 11.11.2018

    Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z pracownikami firmy i klientami w zakresie wsparcia technicznego, głównie w siedzibie firmy w Szałszy k. Gliwic. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.11.2018

    Administracja systemem AIX / Linux Zarządzanie hostami AIX, VIOS, HMC (środowisko PowerVM), hosty Linux (środowisko VMware) Tworzenie i konfigurowanie partycji LPAR systemu AIX Rozwiązywanie problemów (LVM, GPFS, PowerHA, klient TSM, klient ITM,...

  • Poznań, wielkopolskie 11.11.2018

    Oferujemy: dostęp do najnowszych technologii IT, udział w rozwoju wiodącej firmy wdrażającej wiodące rozwiązania technologiczne i realizujące ciekawe projekty w dużych i znanych firmach w Polsce oraz zagranicą, współpracę z zespołem...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 11.11.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Łódź, łódzkie 10.11.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk IT zgodnie z przyjętymi standardami firmy (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, osobiste), rozwiązywanie problemów z obszarów IT zgłaszanych przez użytkowników, rejestrację...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 10.11.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 10.11.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • 3 lokalizacje 09.11.2018

    Główne cele stawiane pracownikowi: Zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych poprzez realizację usług zgodnie z procedurami oraz określonymi maksymalnymi czasami realizacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 09.11.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • 3 lokalizacje 09.11.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 09.11.2018

    Zakres Obowiązków: Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim w celu rozwiązywania nagłych problemów z systemem Noble. IT Support dla klientów firmy: instalacja, konfiguracja i użytkowanie oprogramowania Noble. Dokumentowanie wykonanej...

  • o firmie

    Nysa, Opole, opolskie 08.11.2018

    KLUCZOWE ZADANIA: Wsparcie zdalne sklepów sieci Delikatesy Centrum, EKO na terenie regionu; Przygotowywanie systemu IT w nowo otwieranych placówkach; Serwisowanie punktów należących do sieci w zakresie IT; Serwis oprogramowania u...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 08.11.2018

    wsparciem klienta międzynarodowego pomocą w sprawach technicznych z dziedziny IT dyżurami telefonicznymi diagnozą i procesem rozwiązywania różnorodonych incydentów, awarii oraz problemów technicznych po stronie klienta ...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 08.11.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów, integrowanie danych handlowych oraz...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 07.11.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • 2 lokalizacje 07.11.2018

    Cel stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy osoby, dla której program Excel nie ma tajemnic, a poszukiwanie usprawnień i optymalizacji daje dużo satysfakcji. Zawsze staramy się dawać naszym pracownikom wykorzystywania i rozwijania posiadanej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.11.2018

    ZADANIA: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz obsługa nadchodzących...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 07.11.2018

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji...

  • o firmie

    Białystok (okolice), podlaskie 07.11.2018

    Kluczowe zadania: Utrzymanie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w Centrum Dystrybucji i kilkunastu oddziałach na terenie regionu. Opieka nad infrastrukturą informatyczną w oddziałach firmy (komputery, drukarki, terminale). Wsparcie...