Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 23.07.2018

    Opis stanowiska : praca przy projektach magazynów z automatycznymi systemami transportu i składowania, udział w całym cyklu wytwarzania oprogramowania klasy Warehouse Management System, opracowanie procesów logistycznych we współpracy z klientem,...

  • Kraków, małopolskie 23.07.2018

    Zakres Obowiązków: Wspomaganie działu IT klientów w sprawach instalacji, konfiguracji i użytkowania oprogramowania Noble, Dokumentowanie systemu i szkolenie klientów w sprawach związanych z użytkowaniem systemu, Bezpośredni kontakt z klientem w...

  • Poznań, wielkopolskie 23.07.2018

    Opis stanowiska: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 23.07.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Warszawa, mazowieckie 23.07.2018

    Dla jednego z naszych klientów szukamy kandydatów na stanowisko Helpdesk - Specjalista CRM . ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 22.07.2018

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • Katowice, śląskie 22.07.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Twoja zadania: utrzymujesz optymalny stan działania aplikacji poprzez zapewnienie ciągłości działania oraz zapewniasz bieżące wsparcie, codziennie wspierasz od strony technicznej użytkowników wewnętrznych platformy e-commerce, rozwiązujesz i...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.07.2018

    Oczekujemy od Ciebie: biegłości w obsłudze komputera i poruszania się w Internecie; znajomości systemu MS Office; znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią; poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    Opis stanowiska: Uczestnictwo w projektach wdrożeniowo - instalacyjnych Realizacja pierwszej i drugiej linii wsparcia w zakresie: Urządzenia drukujące Systemy wydruku Zdalnie oraz u klienta Tworzenie dokumentacji Wsparcie przy instalacji i...

  • 2 lokalizacje 21.07.2018

    Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne...

  • Warszawa, mazowieckie 21.07.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Współpraca z działem Helpdesk, obsługa zgłoszeń użytkowników Bieżący monitoring działania systemów Konfiguracja systemów powiązanych ...

  • 3 lokalizacje 21.07.2018

    Ścieżka kariery na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia IT Starszy specjalista ds. wsparcia IT Ekspert ds. wsparcia IT Główne cele stawiane pracownikowi: Zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych poprzez realizację usług...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 21.07.2018

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Pieńków (pow. nowodworski), mazowieckie 21.07.2018

    W Grupie Adamed będziesz odpowiadać za: instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, szkolenia użytkowników z obsługi sprzętu IT, współpracę z dostawcami zewnętrznymi, koordynacja ich prac,...

  • Warszawa, mazowieckie 21.07.2018

    Zakres obowiązków: Prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych; Realizacja projektów u klientów; Administracja systemów, sieci, i baz danych; Instalacja i modyfikacja baz danych; Odbieranie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 20.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Obowiązki: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla klienta wewnętrznego, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami projektowymi w zakresie...

  • 2 lokalizacje 20.07.2018

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży . Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy , nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom ....

  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.07.2018

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego (stacje robocze, urządzenia peryferyjne), telefonów oraz oprogramowania używanego w PAIH S.A. Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego,...

  • Poznań, wielkopolskie 19.07.2018

    Będziesz odpowiadać za przygotowanie środowisk, dokumentacji i wdrożenie naszego oprogramowania na serwery developerskie i środowiska klienckie. Będziesz miał/a okazję wpółpracować z kilkuosobowym zespołem IT, pod okiem doświadczonych...

  • Gdańsk, pomorskie 19.07.2018

    Jest to stanowisko umiejscowione na styku Klient i Produkt. Celem pracy będzie przede wszystkim rozwiązywanie wniosków technicznych oraz wsparcie klienta w zakresie świadczonych przez nas usług. Szczegółowy zakres odpowiedzialności: terminowa...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 18.07.2018

    Co musisz umieć? Znać SQL i PL/SQL Posiadać doświadczenie w obszarze wsparcia systemów IT (znajomość systemów WMS będzie dodatkowym atutem) Posiadać komunikatywną znajomość języka angielskiego B1 Cechować się chęcią rozwoju i nauki oraz...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 18.07.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • Katowice, śląskie 17.07.2018

    A na czym będzie polegała Twoja praca? Jako specjalista II linii będziesz: diagnozował i rozwiązywał problemy techniczne klientów Netii udzielał zdalnego wsparcia technikom terenowym korzystał z wielu zaawansowanych narzędzi i aplikacji...

  • Łomianki, mazowieckie 17.07.2018

    Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub ekwiwalentne doświadczenie w obszarze technologii IT doświadczenie w obszarze technologii (IT, P&E lub pokrewne) co najmniej 1 rok umiejętność pracy ze zdalnym użytkownikiem (przez telefon) dobra znajomość...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Jakie czekają na Ciebie wyzwania: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku holenderskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku duńskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur Prowadzenie i...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 15.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • Łódź, łódzkie 14.07.2018

    Poszukujemy osób, które nastawione są na: intensywną współpracę silne ukierunkowanie na klienta rozważne, szybkie i zdyscyplinowane działania wytrwałe i nieprzerwane doskonalenie nieustanne dążenie do zwycięstwa Osoba na tym stanowisku odpowiada...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...