Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku holenderskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku duńskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur Prowadzenie i...

  • Kraków, małopolskie 13.07.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Opis stanowiska: Uczestnictwo w projektach wdrożeniowo - instalacyjnych Realizacja pierwszej i drugiej linii wsparcia w zakresie: Urządzenia drukujące Systemy wydruku Zdalnie oraz u klienta Tworzenie dokumentacji Wsparcie przy instalacji i...

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku słowackim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk - małopolskie

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 09.07.2018

    Zakres Obowiązków: Wspomaganie działu IT klientów w sprawach instalacji, konfiguracji i użytkowania oprogramowania Noble, Dokumentowanie systemu i szkolenie klientów w sprawach związanych z użytkowaniem systemu, Bezpośredni kontakt z klientem w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 09.07.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • Kraków, małopolskie 06.07.2018

    Jakie czekają na Ciebie wyzwania: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 30.06.2018

    Opis stanowiska Na początku naszej współpracy zostaniesz kompleksowo wdrożony i weźmiesz udział w programie onboardingowym. Następnie twoje zadania będą obejmować: Obsługę rozmów telefonicznych i korespondencji e-mailowej (tylko połączenia...