Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk - małopolskie

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Kraków, małopolskie 22.09.2018

    KOGO SZUKAMY? Jesteśmy młodym zespołem, który każdego dnia podejmuje nowe wyzwania. Chcemy pracować z osobami, które mają wewnętrzną motywację do rozwoju i nie boją się innowacji. Obecnie szukamy energicznej osoby, która swoja obecnością zasili...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 21.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 19.09.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Numer referencyjny: 38/K/AS/2018 Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów,...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...