Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-21

    ZADANIA: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania Rejestrowanie, klasyfikowanie oraz obsługa nadchodzących...

  • 3 lokalizacje 2018-09-21

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 2018-09-21

    Nr ref: TOK/2018/99 Miejsce pracy: Gliwice Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 2018-09-21

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-21

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-21

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazną atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk

    Tak, chcę!

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 2018-09-20

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • 2 lokalizacje 2018-09-20

    Zadania: Praca w ramach drugiej linii wsparcia systemów biznesowych dla klienta Monitoring środowisk oraz systemów Obsługa napływających zgłoszeń – diagnoza, analiza i realizacja incydentów Współpraca z trzecią linią wsparcia, zespołem...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 2018-09-20

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • 2 lokalizacje 2018-09-20

    Będziesz musiał/a być ambitny/a, rozkoszować się wyzwaniem i być przygotowanym/ną na wykorzystywanie nadarzających się okazji. Profesjonalizm, determinacja i duch zespołowy będą kluczowe dla Twojego sukcesu. Profesjonalny program stażowy w dziale...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-09-20

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Katowice, śląskie 2018-09-20

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek, Zlecanie i koordynację prac techników terenowych, Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne, Rekonfigurację usług i urządzeń. ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-09-20

    The Technical Support Associate position works within the Technical Support department to provide technical support and guidance for customers related to the installation, troubleshooting and integration of Jamf products and supporting...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 2018-09-19

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Numer referencyjny: 38/K/AS/2018 Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów,...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-19

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-09-19

    Opis stanowiska: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie oraz dokumentacja rejestru zgłoszeń ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    Zadania: opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów, prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych, wsparcie techniczne dla klientów; praca głównie na miejscu u kilku klientów na terenie Warszawy oraz zdalna; ...

  • Katowice, śląskie 2018-09-19

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-09-19

    Planujesz rozwój w branży IT? Słyszałeś o ITIL, Azure, Office365 i chcesz pogłębiać swoją wiedzę w tych obszarach? Łódzki oddział Sii poszukuje osoby, która zmierzy się z każdym nowym wyzwaniem, jakie postawi przed nią komputer i jego użytkownik....

  • Poznań, wielkopolskie 2018-09-19

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-18

    KOGO SZUKAMY? Jesteśmy młodym zespołem, który każdego dnia podejmuje nowe wyzwania. Chcemy pracować z osobami, które mają wewnętrzną motywację do rozwoju i nie boją się innowacji. Obecnie szukamy energicznej osoby, która swoja obecnością zasili...

  • Bytom, śląskie 2018-09-18

    Odpowiedni kandydat dołączy do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie pełną infrastrukturą IT na zakładzie produkcyjnym firmy. Zarządzanie oraz dbałość o sprawne działanie wszystkich stacji roboczych w firmie. Odpowiedni kandydat będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    Bieżące wsparcie użytkowników aplikacji CRM - obsługa zgłoszeń serwisowych, kontakt z użytkownikami Kontakt z lokalnym biznesem Administracja systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta Bieżący kontakt z Koordynatorem Zespołu Analiza zgłoszeń...

  • Katowice, śląskie 2018-09-18

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • 3 lokalizacje 2018-09-18

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 2018-09-18

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-09-18

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • 3 lokalizacje 2018-09-18

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 2018-09-18

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-09-17

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-16

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16, 7-19, 19-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt...

  • Kraków, Wieliczka, małopolskie 2018-09-16

    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie techniczne (helpdesk) użytkowników systemów informatycznych Zdalna oraz lokalna pomoc użytkownikom na terenie firmy Administrowanie systemem ERP i systemami wspomagającymi pracę firmy Administrowanie...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 2018-09-16

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-15

    Oferujemy Forma zatrudnienia: Własna działalność gospodarcza atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym możliwość rozwoju w dynamicznie i nowoczesnej firmie możliwość...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-15

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • o firmie

    Stargard (okolice), zachodniopomorskie 2018-09-14

    Kluczowe zadania: Utrzymanie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w Centrum Dystrybucji i kilkunastu oddziałach na terenie regionu. Opieka nad infrastrukturą informatyczną w oddziałach firmy (komputery, drukarki, terminale). Wsparcie...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-14

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 2018-09-13

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowania Nadawanie i kontrola dostępów w organizacji Organizacja sprzętu komputerowego na pozostałych stanowiskach w...