reklama

Praca specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk, Polska

Mamy dla Ciebie 72 ofert
    • Toruń
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: dostarczanie produktów IT w ramach zleceń zmian i projektów: terminowo, w zakładanej jakości oraz w zdefiniowanym budżecie, planowanie zapotrzebowania na specjalistów i technologie,...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), Poznań
    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Gdynia
    Odpowiedzialność: udział procesie zamówień sprzętu komputerowego i oprogramowania udział w procesie zarządzania uprawnieniami koordynacja współpracy z dostawcami usług ICT koordynacja wdrożeń zmian i wsparcie w procesie usuwania awarii systemów...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Miejsce pracy: Bytom, ul. Przemysłowa 5 Godziny pracy: Start: 8:00 - 10:00 Koniec: 16:00 - 18:00 Forma zatrudnienia: 6 500 - 8 000 zł netto (umowa o pracę) Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Kontakt z klientem: ✓ ...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • 3 lokalizacji
    Nr ref: TOK/2018/136/a/ Miejsce pracy: Wrocław/ Bielsko-Biała/ Opole Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Monitorowanie pracy interfejsów i reagowanie na błędy w interfejsach Pomoc użytkownikom systemów (praca na 2. linii wsparcia)...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Bieżące wsparcie rosyjskojęzycznych oraz angielskojęzycznych użytkowników aplikacji CRM - obsługa zgłoszeń serwisowych, kontakt z użytkownikami Kontakt z lokalnym biznesem Administracja systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta Bieżący...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Poznań
    Zadania: Zarządzanie pracą międzynarodowego zespołu specjalistów Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów wewnętrznych poprzez efektywną koordynację procesu wsparcia Ustalanie dobrych praktyk w całym procesie wsparcia technicznego Wdrażanie...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Kraków
    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...
    opublikowana: 26 marca 2019
    • Warszawa
    Nasz klient to szybko rozwijającą się firma konsultingowa na styku finansów i IT (Fin-Tech). W tym momencie poszukujemy dla nich osoby na stanowisko Administrator IT (zatrudnienia na 6-12 miesięcy). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna...
    opublikowana: 25 marca 2019
    • Katowice
    Dodatkowo zapunktujesz za: Doświadczenie na podobnym stanowisku Wiedzę na temat działania API i usług back-end ...
    opublikowana: 25 marca 2019
reklama