Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 21.07.2018

    Zakres obowiązków: Prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych; Realizacja projektów u klientów; Administracja systemów, sieci, i baz danych; Instalacja i modyfikacja baz danych; Odbieranie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych;...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 20.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Obowiązki: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla klienta wewnętrznego, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami projektowymi w zakresie...

  • 2 lokalizacje 20.07.2018

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży . Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy , nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom ....

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Opis stanowiska: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania Rejestrowanie, klasyfikowanie...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.07.2018

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • Kraków, małopolskie 20.07.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. wsparcia klienta- helpdesk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego (stacje robocze, urządzenia peryferyjne), telefonów oraz oprogramowania używanego w PAIH S.A. Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego,...

  • Poznań, wielkopolskie 19.07.2018

    Będziesz odpowiadać za przygotowanie środowisk, dokumentacji i wdrożenie naszego oprogramowania na serwery developerskie i środowiska klienckie. Będziesz miał/a okazję wpółpracować z kilkuosobowym zespołem IT, pod okiem doświadczonych...

  • Gdańsk, pomorskie 19.07.2018

    Jest to stanowisko umiejscowione na styku Klient i Produkt. Celem pracy będzie przede wszystkim rozwiązywanie wniosków technicznych oraz wsparcie klienta w zakresie świadczonych przez nas usług. Szczegółowy zakres odpowiedzialności: terminowa...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: zapewnienie prawidłowego działania i dostępności systemów informatycznych działających w centrali i oddziałach Spółki, opieka nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi pracującymi w środowisku sieciowym, konserwacja...

  • Poznań, wielkopolskie 18.07.2018

    Opis stanowiska: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 18.07.2018

    Co musisz umieć? Znać SQL i PL/SQL Posiadać doświadczenie w obszarze wsparcia systemów IT (znajomość systemów WMS będzie dodatkowym atutem) Posiadać komunikatywną znajomość języka angielskiego B1 Cechować się chęcią rozwoju i nauki oraz...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 18.07.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • Łódź, łódzkie 18.07.2018

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 17.07.2018

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Kraków, małopolskie 17.07.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • Katowice, śląskie 17.07.2018

    A na czym będzie polegała Twoja praca? Jako specjalista II linii będziesz: diagnozował i rozwiązywał problemy techniczne klientów Netii udzielał zdalnego wsparcia technikom terenowym korzystał z wielu zaawansowanych narzędzi i aplikacji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.07.2018

    Dla jednego z naszych klientów szukamy kandydatów na stanowisko Helpdesk - Specjalista CRM . ...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.07.2018

    Opis stanowiska : praca przy projektach magazynów z automatycznymi systemami transportu i składowania, udział w całym cyklu wytwarzania oprogramowania klasy Warehouse Management System, opracowanie procesów logistycznych we współpracy z klientem,...

  • Łomianki, mazowieckie 17.07.2018

    Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub ekwiwalentne doświadczenie w obszarze technologii IT doświadczenie w obszarze technologii (IT, P&E lub pokrewne) co najmniej 1 rok umiejętność pracy ze zdalnym użytkownikiem (przez telefon) dobra znajomość...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zakres Obowiązków: Wspomaganie działu IT klientów w sprawach instalacji, konfiguracji i użytkowania oprogramowania Noble, Dokumentowanie systemu i szkolenie klientów w sprawach związanych z użytkowaniem systemu, Bezpośredni kontakt z klientem w...

  • 3 lokalizacje 16.07.2018

    Ścieżka kariery na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia IT Starszy specjalista ds. wsparcia IT Ekspert ds. wsparcia IT Główne cele stawiane pracownikowi: Zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych poprzez realizację usług...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 16.07.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Jakie czekają na Ciebie wyzwania: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 16.07.2018

    Oczekujemy od Ciebie: biegłości w obsłudze komputera i poruszania się w Internecie; znajomości systemu MS Office; znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią; poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku holenderskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Zadania: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku duńskim Pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych Dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur Prowadzenie i...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 15.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • Katowice, śląskie 15.07.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • 2 lokalizacje 14.07.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • Łódź, łódzkie 14.07.2018

    Poszukujemy osób, które nastawione są na: intensywną współpracę silne ukierunkowanie na klienta rozważne, szybkie i zdyscyplinowane działania wytrwałe i nieprzerwane doskonalenie nieustanne dążenie do zwycięstwa Osoba na tym stanowisku odpowiada...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Twoja zadania: utrzymujesz optymalny stan działania aplikacji poprzez zapewnienie ciągłości działania oraz zapewniasz bieżące wsparcie, codziennie wspierasz od strony technicznej użytkowników wewnętrznych platformy e-commerce, rozwiązujesz i...