reklama

Praca specjalista ds. wsparcia operacyjnego it

Mamy dla Ciebie 20 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, monitorowanie środowiska i bieżące utrzymanie infrastruktury,, wsparcie techniczne dla pracowników firmy w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych,, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych...
    opublikowana: 21 stycznia 2021
    • Łódź
    Opis stanowiska: wsparcie operacyjne wszystkich linii biznesowych firmy, bezpośredni kontakt z klientami w obszarze zgłaszanych problemów (raporty, uprawnienia funkcjonalne, usprawnienia), tworzenie raportów w Tableau na potrzeby wewnętrzne...
    opublikowana: 21 stycznia 2021
    • Warszawa
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę systemu ITSM w zakresie zarządzania incydentami i wnioskami o usługę. Zapewnienie zdalnego wsparcia pracownikom wewnętrznym spółki w zakresie obsługi stacji roboczych, systemów...
    opublikowana: 21 stycznia 2021
    • Warszawa
    W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy...
    opublikowana: 20 stycznia 2021
    • Błonie
    Opis stanowiska Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia. Współpraca z zewnętrznymi...
    opublikowana: 19 stycznia 2021
    • Warszawa
    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie! administrowanie i nadzór nad bieżącym utrzymaniem systemów/aplikacji korporacyjnych obsługa zgłoszeń od użytkowników w zakresie wspieranych aplikacji tworzenie dedykowanych raportów/zestawień z wspieranych...
    opublikowana: 18 stycznia 2021
    • Straszyn (pow. gdański)
    Główne zadania na stanowisku: bezpośrednie wsparcie użytkowników końcowych (zdalne i na miejscu), przyjmowanie zgłoszeń użytkowników i rejestracja w systemie Helpdesk, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem,...
    opublikowana: 18 stycznia 2021
    • Warszawa
    Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie w obszarze informatycznym lub technicznym minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze merytorycznym minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie...
    opublikowana: 16 stycznia 2021
    • Warszawa
    miejsce pracy: Warszawa ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia zdalnego dla użytkowników w organizacji klienta, w zakresie incydentów HW i SW w środowiskach MAC, Windows, Linux i Google, z wykorzystaniem różnorodnych kanałów...
    opublikowana: 16 stycznia 2021
    • 2 lokalizacji
    Specjalista ds. Marketingu będzie odpowiedzialny za marketingowe zadania w firmie związane z produktem, sprzedażą, wizerunkiem firmy na rynku, w tym prostą analizą biznesową, procesem analizy rynku, procesem zarządzania produktem i komunikacją...
    opublikowana: 15 stycznia 2021