reklama

Praca specjalista ds. wsparcia użytkowników – it helpdesk, Polska

Mamy dla Ciebie 121 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Żyrardów
    Samodzielny specjalista IT będzie odpowiedzialny za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu, instalowanie nowej infrastruktury oraz wsparcie techniczne współpracowników i klientów. Do głównych obowiązków będzie należało: obsługa...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Środa Śląska
    Opis stanowiska: dba o prawidłowe utrzymanie i działanie sprzętu komputerowego bezpośrednio oraz zdalnie wspiera użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych analizuje...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Poznań
    Co będzie należało do Twoich zadań? zapewnienie wsparcia dla aplikacji lokalnych i chmurowych, modyfikowanie istniejących funkcjonalności oraz tworzenie nowych, zbieranie informacji o błędach oraz proponowanie modyfikacji / poprawek,...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Poznań
    Nr ref. FHD/20/01 Miejsce pracy: Poznań OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA: wsparcie w świadczeniu usługi pierwszego punktu kontaktu dla użytkowników oraz wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu podstawowych problemów z użytkowaniem...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Katowice
    Dodatkowo zapunktujesz za: Dobrą orientację w zagadnieniach sieciowych: TCP/IP, LAN, WAN, WLAN, Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu Windows Server, Podstawową znajomość zagadnień dotyczących wirtualizacji, Znajomość sprzętu komputerowego...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Bydgoszcz
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Utrzymanie ciągłości pracy użytkowników poprzez zapewnienie bezpośredniego wsparcia technicznego w zakresie sprzętu, sieci oraz systemów w obszarze IT, Diagnozowanie i rozwiązywanie...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Lublin
    Oferujemy Ci miejsce, w którym będziesz zajmować się: wsparciem technicznym dla użytkowników systemu (współpraca z klientem zagranicznym); przyjmowaniem, analizą i realizacją zgłoszeń (telefonicznych/mailowych/innych); modelowaniem systemu;...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Katowice
    U nas zajmiesz się: Analizowaniem i koordynacją rozwiązywania incydentów dotyczących systemów IT wykorzystywanych przez spółki z Grupy w Europie, Weryfikacją i kontrolą działania systemów na podstawie udostępnionych narzędzi monitorowania,...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkownika końcowego w kwestiach teleinformatycznych; Zarządzanie incydentami, oraz problemami IT zgłaszanymi przez klientów wewnętrznych; Rejestrowanie zgłoszeń w systemie informatycznym; Wsparcie oddziałów na terenie...
    opublikowana: 27 lutego 2020
    • Wrocław
    Zadania: Wsparcie w instalacji i wdrażaniu systemów informatycznych; Śledzenie zgłoszeń z systemów infrastruktury IT (urządzenia sieciowe, serwery, usługi, procesy) Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi...
    opublikowana: 27 lutego 2020
reklama