Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    Główne obowiązki: przyjmowanie i rejestrowanie problemów, związanych ze sprzętem i oprogramowaniem, zgłaszanych przez użytkowników, zdalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów (e-mail, telefon), analizowanie i usuwanie usterek sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Obsługa systemu helpdesk (1-sza linia wsparcia); Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów IT w Polsce: Centrala, Zakłady Produkcyjne oraz zdalne wsparcie użytkowników w krajach...

  • Katowice, śląskie 15.07.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • 2 lokalizacje 14.07.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • Poznań, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis stanowiska: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Jeśli chcesz: Zapewniać wsparcie informatyczne pracownikom firmy; Utrzymywać sieć; Przygotowywać sprzęt komputerowy dla istniejących i nowych stanowisk pracy; Diagnozować oraz rozwiązywać bieżące problemy programowe oraz sprzętowe w firmie;...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. zdalnego wsparcia it

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Opis stanowiska: Uczestnictwo w projektach wdrożeniowo - instalacyjnych Realizacja pierwszej i drugiej linii wsparcia w zakresie: Urządzenia drukujące Systemy wydruku Zdalnie oraz u klienta Tworzenie dokumentacji Wsparcie przy instalacji i...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.07.2018

    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz infrastruktury teleinformatycznej Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich do rozwiązania odpowiednim osobom z zespołu IT Analiza i rozwiązywanie...

  • 3 lokalizacje 12.07.2018

    Zapewniamy: stabilne i atrakcyjne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej - umowa o pracę możliwość rozwoju zawodowego poprzez bezpośrednią współpracę ze specjalistami w obszarze IT, technologii i innymi interesującą pracę w firmie...

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Zadania: przygotowanie, konfiguracja i testowanie oprogramowania użytkowego pomoc zdalna i bezpośrednia użytkownikom szkolenie pracowników w zakresie pracy na wewnętrznych systemach informatycznych bieżące rozwiązywanie problemów ze sprzętem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    Opis stanowiska: Bieżące wsparcie użytkowników – realizacja zamówień i rozwiązywanie incydentów dotyczących sprzętu komputerowego, tabletów, telefonów. Zarówno fizyczne jak i zdalne Konfigurowanie oraz instalacja komputerów i aplikacji użytkowych...

  • Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    Dział Ekspertyz i Usług Aktuarialnych (ASEC, ang. Actuarial Service and Expertise Centre ) poszukuje osób na stanowisko Specjalisty ds. Aktuarialnych. Jesteśmy największym w Polsce działem aktuarialnym, który zatrudnia ponad 150 osób. Świadczymy...

  • Szałsza (pow. tarnogórski), śląskie 10.07.2018

    Twoje zadania: pełnienie dyżurów informatycznych bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w Centrach Logistycznych konfiguracja sprzętu IT (w tym usuwanie drobnych usterek, zlecanie zgłoszeń do firm zewnętrznych) współpraca z firmami...

  • Warszawa, mazowieckie 10.07.2018

    Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego (stacje robocze, urządzenia peryferyjne), telefonów oraz oprogramowania używanego w PAIH S.A. Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Ostrzeszów, wielkopolskie 09.07.2018

    Zakres obowiązków: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z systemami operacyjnymi oraz aplikacjami zainstalowanymi na komputerach diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WiFi i połączeniami WWAN obsługa i konfiguracja...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 09.07.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • Gdańsk, pomorskie 09.07.2018

    TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy (również w języku angielskim), bieżące utrzymanie systemów informatycznych, administrowanie siecią lokalną. ...

  • Wrocław, dolnośląskie 07.07.2018

    Zmierzysz się z: bezpośrednim oraz zdalnym wsparciem technicznym użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego instalowaniem i konfiguracją aplikacji systemowych konfiguracją i ewidencją sprzętu...

  • o firmie

    Nowy Tomyśl, Poznań, wielkopolskie 07.07.2018

    Zadania: MIEJSCE PRACY - 50% NOWY TOMYŚL, 50% ZDALNA Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych użytkowników końcowych Rejestracja zgłoszeń od użytkowników Analiza, rejestrowanie oraz zgłaszanie incydentów do wyższego poziomu wsparcia Kontakt...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 03.07.2018

    Wymagania: Wykształcenie wyższe-preferowane ekonomiczne, techniczne IT; Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą SAP w zakresie procesów zakupowych; preferowany SAP SRM; Pożądane doświadczenie związane z uczestnictwem w...