reklama

Praca specjalista ds. zdalnego wsparcia it, Polska

Mamy dla Ciebie 65 ofert
    • Wrocław
    Nasze wyzwania dla Ciebie: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń...
    opublikowana: 23 maja 2019
    • Kraków
    Opis stanowiska: Praca w zespole wsparcia IT dla użytkowników niemieckojęzycznych (nie CallCenter!) Rozwiązywanie problemów technicznych na bazie przygotowanych procedur i szkoleń, Kontakty ze zgłaszającymi za pośrednictwem systemu ticketowego,...
    opublikowana: 23 maja 2019
    • Płock
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za realizację zadań w zakresie wsparcia technicznego systemów informatycznych oraz zarządzanie procesami zgodnie z metodyką ITIL oraz procedurami wewnętrznymi, dla największej firmy...
    opublikowana: 23 maja 2019
    • Gliwice
    Będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie użytkowników korporacyjnych Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie,...
    opublikowana: 23 maja 2019
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zdalne i bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu; Instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania; Wykrywanie, rejestrację...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Warszawa
    zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów w ramach niezbędnych działań związanych z realizacją projektów oraz utrzymaniem zaimplementowanych rozwiązań Zdalne wsparcie serwisu w przeprowadzeniu instalacji urządzeń drukujących w...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Gdynia
    Zakres obowiązków: szkolenie użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań zdalna pomoc partnerom handlowym współtworzenie i testowanie nowych funkcji poprzez zbieranie sugestii od użytkowników...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • 15 lokalizacji
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów (Twoim narzędziem pracy będzie telefon) Prezentowanie produktu za pośrednictwem wideokonferencji Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu zwiększenia sprzedaży Okresowe wspieranie Działu Obsługi Klienta...
    opublikowana: 21 maja 2019
    • Warszawa
    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
    opublikowana: 21 maja 2019
    • Warszawa
    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...
    opublikowana: 21 maja 2019
reklama