Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 14.07.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • Poznań, wielkopolskie 13.07.2018

    Opis stanowiska: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • wielkopolskie 12.07.2018

    Zapewniamy: stabilne i atrakcyjne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej - umowa o pracę możliwość rozwoju zawodowego poprzez bezpośrednią współpracę ze specjalistami w obszarze IT, technologii i innymi interesującą pracę w firmie...

  • o firmie

    Ostrzeszów, wielkopolskie 09.07.2018

    Zakres obowiązków: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z systemami operacyjnymi oraz aplikacjami zainstalowanymi na komputerach diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WiFi i połączeniami WWAN obsługa i konfiguracja...

  • o firmie

    Nowy Tomyśl, Poznań, wielkopolskie 07.07.2018

    Zadania: MIEJSCE PRACY - 50% NOWY TOMYŚL, 50% ZDALNA Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych użytkowników końcowych Rejestracja zgłoszeń od użytkowników Analiza, rejestrowanie oraz zgłaszanie incydentów do wyższego poziomu wsparcia Kontakt...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 03.07.2018

    Wymagania: Wykształcenie wyższe-preferowane ekonomiczne, techniczne IT; Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą SAP w zakresie procesów zakupowych; preferowany SAP SRM; Pożądane doświadczenie związane z uczestnictwem w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. zdalnego wsparcia it - wielkopolskie

    Tak, chcę!