Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 13.12.2017

    Are you a candidate interested in the world of medical devices but has not yet got any specific experience? If you have good basic understanding of technical language (maybe IT or other engineering filed) and if you are proficient with languages...

  • Milicz, dolnośląskie 13.12.2017

    Opis stanowiska: obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji kontrola i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Zakres obowiązków: rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód z majątku indywidualnego oraz małych i średnich przedsiębiorstw; bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód, a także...

  • Poznań (okolice), wielkopolskie 12.12.2017

    Zadania: Poszukujemy osób do pracy w dziale obsługi posprzedażowej. Pracownicy będą odpowiedzialni za kontakt mailowy i telefoniczny z klientem francuskojęzycznym przyjmowanie i rozpatrywanie składanych reklamacji, szukanie najlepszych rozwiązań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Resolution Team Specialist is responsible for providing the best solutions for various customers problems’, minimizing the effects of incidents and difficulties caused by different issues, caring about good Groupon’s name. Responsibilities:...

  • Wrocław (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 11.12.2017

    Zakres obowiązków: Analiza i przetwarzanie dużych ilości danych Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby działu Quality Assurance Wsparcie działu Quality Assurance przy opracowywaniu reklamacji Ścisła współpraca z innymi działami m. in. w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. zwrotów i reklamacji

    Tak, chcę!

  • Siechnice, dolnośląskie 11.12.2017

    Main tasks: handling technical customer claims receipt and first technical assessment of a claim (e.g. identity checks, dimensional checks, severity assessments) initiating stock inspections initiating temporary special activities to ensure...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Cel stanowiska Rozpatrywanie reklamacji finansowych dotyczących transakcji dokonanych w sieci Euronet. ...

  • Łódź, łódzkie 09.12.2017

    ...

  • Środa Wielkopolska, wielkopolskie 09.12.2017

    Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za realizację i rozpatrywanie reklamacji klientów; przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów; monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji; sporządzanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 08.12.2017

    Zadania: mailowa oraz pisemna obsługa reklamacji Klientów wprowadzanie danych oraz zmian do systemu bilingowego SAP wprowadzanie zmian dotyczących liczników w systemie SAP przygotowywanie dokumentów dla Klientów wykonywanie korekt faktur na...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 06.12.2017

    Zakres obowiązków: bezpośredni kontakt z klientami w języku niemieckim lub francuskim działanie jako pierwszy punkt kontaktu w przypadku niestandardowych reklamacji udzielanie klientom informacji o produktach analizowanie i przetwarzanie danych o...

  • Warszawa, mazowieckie 06.12.2017

    Miejsce pracy: Warszawa - Olszynka Grochowska Główne obowiązki: Przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji procedur wewnętrznych i standardów przez pracowników oraz realizacji umów przez franczyzobiorców i firmy współpracujące Prowadzenie...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 05.12.2017

    Twoją rolą będzie: Przyjmowanie reklamacji i ich rejestrowanie w systemie reklamacyjnym Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wyjaśnienia i zajęcia stanowiska w sprawie reklamacji Rozpatrywanie reklamacji pod kontem odpowiedzialności za...

  • Łódź, łódzkie 05.12.2017

    poszukuje pracownika na stanowisko: ...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2017

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • Łódź, łódzkie 03.12.2017

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku administratora ds. zarządzania informacją będzie odpowiedzialna m.in za odpowiadanie na zapytania i reklamacje (mailowe i telefoniczne) zagranicznych klientów firmy związane z niedoręczonymi...

  • Warszawa, mazowieckie 02.12.2017

    Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim w zakresie: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o procedury chargeback , regulowane przepisami organizacji płatniczych VISA i MasterCard; Udzielanie...

  • Warszawa, mazowieckie 01.12.2017

    Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze, Umowę o pracę, Dużą samodzielność w działaniu, Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego, Bogatą ofertę szkoleń, Pakiet benefitów pozapłacowych. ...

  • Warszawa, mazowieckie 27.11.2017

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych,...

  • Pruszków, mazowieckie 24.11.2017

    Zakres obowiązków: obsługa klientów w ramach reklamacji gwarancyjnych w zakresie pomp i armatury produkcji, obsługa reklamacji na rynku krajowym, prowadzenie komunikacji z klientami polskimi i zakładami produkcyjnymi w Niemczech i Francji,...

  • Wrocław (okolice), Siemianice (pow. trzebnicki), dolnośląskie 24.11.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Nadzór i uczestnictwo w analizie i rozwiązywaniu problemów związanych z reklamacjami klienta/8D Bezpośredni kontakt z klientami i dostawcami w ramach procesu...

  • Poznań, Gądki (pow. poznański), wielkopolskie 23.11.2017

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: rozpatrywanie reklamacji, utrzymywanie kontaktu z Klientami, współpraca z innymi działami firmy. ...

  • Warszawa, mazowieckie 21.11.2017

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • łódzkie 14.11.2017

    Zakres obowiązków: obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury w tym: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych w rozbiciu na inwestycje, w tym ewidencjonowanie usterek w systemie...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się