Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-21

    Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze, Umowę o pracę, Dużą samodzielność w działaniu, Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego, Bogatą ofertę szkoleń, Pakiet benefitów pozapłacowych. ...

  • o firmie

    Łódź (okolice), Natolin (pow. łódzki wschodni), łódzkie 2017-08-20

    Twoje zadania i odpowiedzialność Rejestrowanie, rozpatrywanie i wyjaśnienie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji Dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji zgodnie z ustaleniami ze strony klienta Współpraca z działem operacji...

  • o firmie

    Poznań, Głuchowo (pow. poznański), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2017-08-19

    Twoją rolą będzie: rozpatrywanie reklamacji od Klientów biznesowych, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów - również w języku angielskim, współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego,...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-08-19

    Zakres odpowiedzialności: koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności) zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. zwrotów i reklamacji

    Tak, chcę!

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 2017-08-18

    Twoją rolą będzie: obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji związanych ze szkodami transportowymi, przygotowywanie dokumentów dla klientów spółki, kontakt mailowy i telefoniczny z klientem. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel), dużej samodzielności i asertywności w kontaktach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, odporności na stres i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    Key responsibilities may include: Research Dispute / Deduction Correspond and Negotiate dispute / Deduction with Customer Perform Root Cause Analysis Route and Resolve dispute / Deductions Internally Manage and Process Disputes / Deductions...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Twój zakres obowiązków: rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych na każdym etapie procesu, w tym dbanie o terminowość obsługi reklamacji redagowanie formalnych pism i odpowiedzi na nadesłane...

  • Łódź, łódzkie 2017-08-16

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku administratora ds. zarządzania informacją będzie odpowiedzialna m.in za odpowiadanie na zapytania i reklamacje (mailowe i telefoniczne) zagranicznych klientów firmy związane z niedoręczonymi...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-08-15

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: terminowe i rzetelne rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów zgodnie z rygorami Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz wewnętrznymi wytycznymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Odpowiedzialność za udzielane odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Aktywny udział w różnego rodzaju projektach prowadzonych w Grupie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-08-15

    Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za obsługę korespondencji mailowej i wsparcie klientów, reagując na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów. Twoje zadanie będą także polegać na przetwarzaniu i ochronie danych...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Zadania Praca w Zespole ds. Obsługi Reklamacji i Zapytań. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania. Wsparcie merytoryczne konsultantów infolinii. Weryfikowanie reklamacji. Dbanie o terminowość obsługi...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Środa Śląska (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 2017-08-14

    Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie m.in.: bieżącym rozpatrywaniem zwrotów i reklamacji Klientów b2b i b2c, kontaktem z Klientem, weryfikacją towaru przekazanego do reklamacji, współpracą z pozostałymi działami przedsiębiorstwa,...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 2017-08-14

    Twoją rolą będzie: obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji związanych ze szkodami transportowymi przygotowywanie dokumentów dla klientów spółki kontakt mailowy i telefoniczny z klientem ...

  • o firmie
    4 lokalizacje 2017-08-14

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta, przygotowywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-13

    Our international Customer Service Complaint Handling Team of young language and international relations professionals is waiting for you NOW if you speak English and at least 1 additional European language:...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-08-09

    What will you do on board? Collect all necessary documentation and organize it to start legal proceedings Review, process, and examine submitted claims in a timely manner Prepare case summaries and organize materials for case reviews Review...

  • Natolin (pow. grodziski), mazowieckie 2017-08-08

    Jakie będą Twoje obowiązki? Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu obsługi klientów podczas procesu reklamacji Współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-07

    Podstawowymi zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą: Obsługa reklamacji finansowych klientów (ATM i POS) Obsługa transakcji typu Chargeback zgodnie z regulacjami organizacji płatniczych Tworzenie i analiza raportów Codzienna współpraca z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-04

    Job description Perform C2C tasks according to the defined desktop procedures and defined targets; Actively identify improvement areas and propose new solutions; Provide assistance to other team members, including new joiners training, ensuring...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-03

    Jeżeli zgadzasz się, że to o Tobie: jestem osobą skrupulatną i sumienną jestem osobą skupioną na szczegółach jestem osobą cierpliwą cechuje mnie uczciwość i punktualność chcę pracować w miłym i przyjaznym zespole Dołącz do nas! ...

  • łódzkie 2017-08-01

    Zakres obowiązków: obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury w tym: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych w rozbiciu na inwestycje, w tym ewidencjonowanie usterek w systemie...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się