Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    As a Customer Support Agent you will: Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction Build sustainable relationships and trust with...

  • Kraków, małopolskie 10.12.2018

    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem w języku francuskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetów wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku holenderskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Modlniczka (pow. krakowski), małopolskie 10.12.2018

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kierowców, Rozliczanie kierowców z dokumentów dołączonych do listów przewozowych (dotyczące również opakowań) oraz z opakowań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    What will you do? Timely handling of incoming customer complaints and queries Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of complaints by cooperating with other departments/customer Communicating...

  • Łódź, łódzkie 10.12.2018

    Zakres obowiązków obejmuje: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych; rozpatrywanie reklamacji; wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej; kontakt z Grupami Asortymentowymi; zlecania do wysyłki paczek...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. zwrotów

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    Zakres obowiązków: rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących roszczeń z ubezpieczeń na życie (indywidualnych i grupowych) oraz NNW i Travel; weryfikacja i analiza dokumentacji roszczeniowej; przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję...

  • Wrocław, dolnośląskie 07.12.2018

    Zakres obowiązków: obsługa reklamacji - dokonywanie niezbędnych ustaleń z klientami bieżące informowanie o statusie reklamacji rejestrowanie zawiadomień reklamacyjnych w systemie oraz monitorowanie terminowości rozpatrzenia reklamacji...

  • Legnica, dolnośląskie 07.12.2018

    Opis stanowiska: Przyjęcie reklamacji od klientów, analiza oraz weryfikacja podjętych działań Opracowanie reklamacji do dostawców (raport, kontakt z dostawcą, analiza, monitorowanie jakości dostaw) Kompletne opracowanie procesu reklamacyjnego...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 06.12.2018

    Zakres obowiązków: wykonywanie określonych czynności związanych z procesem obsługi zgłoszeń reklamacyjnych Klientów wpływających do Banku, rejestracja reklamacji Klientów w systemie bankowym, współpraca z innymi jednostkami/komórkami...

  • Wrocław, dolnośląskie 06.12.2018

    Praca w pełnym wymiarze czasu pracy Zakres obowiązków: Przyjmowanie korespondencji mailowej oraz listownej od Klientów Dbałość o terminowe udzielanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję Digitalizacji korespondencji Merytoryczne wsparcie...

  • o firmie
    2 lokalizacje 05.12.2018

    Lubisz poszukiwać rozwiązań, badać przyczyny oraz wprowadzać usprawnienia? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji oraz chętnie podejmujesz inicjatywę i lubisz dzielić się...

  • Bielsko-Biała, śląskie 05.12.2018

    Zakres odpowiedzialności koordynacja procesu obsługi reklamacji; udział w wyjazdach reklamacyjnych u Klientów; kontrola jakości materiałów oraz wyrobów gotowych. ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 04.12.2018

    What will your essential responsibilities include? Index claims related documents for various lines of businesses. Create first notice of loss & setup incident only claims in our claims systems. Reconcile coinsurance bordereau and enter...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów, współpraca z działami/ oddziałami...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Opis stanowiska: Przyjęcie reklamacji od Salonów Przygotowanie zgłoszeń reklamacyjnych (wprowadzanie do panelu, wykonanie zdjęć) Współpraca przy obiegu reklamacji (kontrola terminowości odpowiedzi do Klientów, przygotowanie paczek do wysyłki)...

  • Warszawa, mazowieckie 03.12.2018

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 02.12.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: podejmowanie decyzji dotyczących obsługi reklamacji majątkowych przygotowywanie procedur, wytycznych oraz materiałów dla likwidatorów szkód udział w projektach i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach procesu obsługi...

  • Lublin, lubelskie 30.11.2018

    Do twoich głównych zadań będzie należało: obsługa Klienta w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień oraz reklamacji budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami wystawianie faktur, korekt bieżąca archiwizacja dokumentów współpraca...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 28.11.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 23.11.2018

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • o firmie
    Pracodawca nie wymaga CV

    Grodzisk Mazowiecki (okolice), Natolin (pow. grodziski), mazowieckie 20.11.2018

    Główne zadania: Zarządzanie zapytaniami i rozpatrywanie reklamacji (roszczeń) klienta przy zachowaniu procedur oraz norm jakościowych obowiązujących w firmie Zbieranie, przygotowywanie pełnej dokumentacji prowadzonych działań Współpraca z...