reklama

Praca specjalista help desk w obszarze it

Mamy dla Ciebie 53 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • łódzkie
    Zadania: Instalowanie i konfigurowanie nowych stanowisk komputerowych Konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów, aplikacji i urządzeń w obszarach administracji i...
    opublikowana: 16 lutego 2020
    • 3 lokalizacji
    Główne obowiązki: Kontakt telefoniczny i email z klientami w języku obcym (niemiecki/francuski/hiszpański/włoski/angielski; Skuteczna współpraca z klientami biznesowymi; Przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu; Przygotowywanie...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • Wrocław
    Kogo szukamy? Specjalisty IT, który na terenie instytucji finansowej w tzw. IT Cafe będzie odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów technicznych pracowników biurowych oraz zapewnienie im prawidłowego funkcjonowania sprzętu. Jakie będę Twoje...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • 2 lokalizacji
    TWOJE ZADANIA: Wsparcie użytkowników w obszarze IT DIGITAL. Techniczne wsparcie eurocash.pl zaawansowanej platformy marketplace. Nadzór nad interface’ami i procesem ładownia danych. Rozwiązywanie problemów pojawiających się przy utrzymaniu...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • 2 lokalizacji
    TWOJE ZADANIA: Uczestnictwo w projektach rozwoju systemów e-commerce, analitycznych oraz CRM. Techniczne wsparcie eurocash.pl - zaawansowanej platformy zamówień elektronicznych w handlu detalicznym B2B. Kreowanie pomysłów oraz definiowanie...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • Warszawa
    nr referencyjny: DUIT_10_S3_20 miejsce pracy: Warszawa wymiar etatu: cały TWOJA ROLA: Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom w obszarze IT w ramach I i II linii wsparcia. Główne zadania: obsługa systemów informatycznych Grupy NCBR i...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • Warszawa
    zakres obowiązków: Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym Kontrola i ocena...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • Warszawa
    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez...
    opublikowana: 15 lutego 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Ewidencja incydentów za pośrednictwem systemu zgłoszeń, wiadomości e-mail, telefonu lub poprzez osobiste zgłoszenie problemu przez użytkowania sieci Czynna realizacja zgłoszonych nieprawidłowości sieciowych Monitorowanie i...
    opublikowana: 14 lutego 2020
    • 2 lokalizacji
    miejsce pracy: Warszawa/Poznań ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia zdalnego dla użytkowników w organizacji Klienta, w zakresie incydentów HW i SW w środowiskach MAC, Windows, Linux i Google, z wykorzystaniem różnorodnych...
    opublikowana: 14 lutego 2020
reklama