reklama

Praca specjalista helpdesk i i ii linii wsparcia

Mamy dla Ciebie 10 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Łódź
    Twoje zadania: Znasz biegle język niemiecki, hiszpański lub francuski? Masz doświadczenie w pracy na service desku? Na oba pytania odpowiadasz twierdząco? Jeśli tak - dołącz do naszego Centrum Kompetencyjnego IT Operations, które jest...
    opublikowana: 22 października 2020
    • Wrocław
    Twoja Rola: Na tym stanowisku odpowiadasz za przetwarzanie danych w systemach informatycznych Banku oraz za monitorowanie i zapewnienie bezawaryjnej pracy tychże systemów oraz towarzyszących im aplikacji. Wdrażasz zmiany i nowe wersje...
    opublikowana: 22 października 2020
    • Warszawa
    Do zadań Pracownika należeć będzie: diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących działania powierzonych systemów teleinformatycznych analiza kodu oraz wprowadzenie drobnych zmian w powierzonych systemach teleinformatycznych tworzenie...
    opublikowana: 20 października 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: Analiza techniczna i wsparcie w rozwiązywaniu problemów zgłoszonych przez klienta Opracowanie i wykonanie zapytań bazodanowych Analiza logów z systemów operacyjnych i serwerowych w tym Windows Serwer i CentOS Analiza logów z...
    opublikowana: 20 października 2020
    • Katowice
    Będziesz odpowiedzialny/ a za: Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek; Zlecanie i koordynację prac techników terenowych; Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne; Rekonfigurację usług i urządzeń. ...
    opublikowana: 19 października 2020
    • Warszawa
    Wyzwania dla Ciebie: realizacja zadań pierwszej linii wsparcia serwisu systemu informatycznego obsługa zgłoszeń zgodnie z ustalonymi procedurami i terminami wsparcie telefoniczne i mailowe dla użytkowników systemu komunikacja z II linią wsparcia...
    opublikowana: 19 października 2020
    • Lublin
    Jakie wyzwania czekają na Ciebie na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Wsparcia i Jakości Oprogramowania: obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i wsparcie funkcjonalne dla Klientów korzystających z oprogramowania (w ramach 1-szej linii wsparcia);...
    opublikowana: 14 października 2020
    • Warszawa
    Zakres współpracy: monitorowanie incydentów w systemie SIEM, analizowanie i kompleksowe rozwiązywanie incydentów z zakresu bezpieczeństwa na bazie ustalonych parametrów SLA, zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla użytkowników w ramach I i II...
    opublikowana: 9 października 2020
    • Warszawa
    Zakres współpracy: zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla wielu Klientów naszej firmy (I i II linia wsparcia) – rozwiązywanie incydentów na bazie ustalonych parametrów SLA, analizowanie problemów i błędów systemowych – przekazywanie...
    opublikowana: 9 października 2020
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmować: Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie ich bieżących problemów; Monitorowanie stanu systemów; Wsparcie realizacji projektów informatycznych; ...
    opublikowana: 25 września 2020