Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Your tasks Handling Helpdesk request Categorize requests Resolve First Level Support requests Escalation to 2nd / 3rd Level support Produce and maintain documentations Produce and mantain Helpdesk knowledge base Maintenace of Helpdesk portal ...

  • Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Zakres obowiązków: Wspomaganie użytkowników w zakresie poprawnego działania aplikacji i urządzeń komputerowych. Administracja sprzętem IT. Obsługa systemów IT funkcjonujących w studiu. Znajomość systemu Windows w stopniu zaawansowanym....

  • Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Opis stanowiska: Obsługa w obszarze administracji, księgowości, zakupów lub logistyki zagranicznych placówek firmy Stały kontakt z obcojęzycznymi kontrahentami Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.01.2018

    What You'll Do Do you have a passion to engage with customers and partners and help them achieve outcomes from Cisco solutions? Here, you can make an impact by helping customers and partners to better understand and utilize the full capabilities...

  • Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista helpdesk - małopolskie

    Tak, chcę!

  • małopolskie 16.01.2018

    Are you an effective communicator who is well versed in current software support practices? Do you have excellent troubleshooting skills, an energy and passion for learning new products and technologies? If you are driven by customer success,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Primary Responsibilities: Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution. Applies understanding and knowledge of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Job Description This position is responsible for performing technical activities involved in designing, implementing, and supporting various applications. Application Support Specialist will be responsible for: Participating in the investigation...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Resolve or Route incidents and requests to appropriate teams Coordinate and manage relationships...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Zadania: Rozwiązywanie zgłoszeń supportowych Tworzenie raportów dla użytkowników Monitoring efektywności działania oprogramowania Wdrażanie produkcyjne nowych wersji oprogramowania Utrzymanie systemów firmy w sytuacjach rutynowych Support...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Job Description To give second/third line technical support to both internal and external customers and become a subject matter expert on the Motorola Solutions product portfolio. To take ownership of customer issues and ensure accurate and...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Opis stanowiska: powdrożeniowe wsparcie klientów firmy, ze szczególnym uwzględnieniem klientów zagranicznych, administrowanie platformą WEBCON BPS u klientów, modyfikacje i rozwój workflow tworzonych na platformie WEBCON BPS w środowiskach...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Main accountabilities Within Purchase-to-Pay Service Desk: Resolves Procurement and AP queries and handles sensitive individual cases within the process Delivers a high quality, professional and proactive day to day service to client, within...

  • Kraków (okolice), Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Nr ref. MSH/KR/18 Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa Zakres obowiązków: Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, Wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem systemami operacyjnymi i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Tasks: As an IS Service Manager for HR you will: Collaborate with senior stakeholders to understand the demand, provide delivery proposals and implementation for the Master Data, Employee Lifecycle Management and Data Integrations IS solutions....

  • o firmie

    małopolskie 15.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: Handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer Analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 14.01.2018

    Your role: Are you at your best when supporting others? Are you a driver of change, always making sure your people and processes are fit for the future? Do you know how to bring out the best in people? How much do you want to influence an...

  • Kraków, małopolskie 14.01.2018

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona w Dziale Technicznym na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: diagnozowanie problemów aplikacyjnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów, współpracę z innymi zespołami IT, wsparcie...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 14.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 14.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • Kraków, małopolskie 13.01.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 13.01.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 13.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.01.2018

    Job Description Versatile scripter/Linux admin providing a range of development and support activities for various software applications/systems. This position is responsible for performing technical activities involved in designing,...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 12.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 12.01.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Modlniczka (pow. krakowski), małopolskie 12.01.2018

    MAXTO jest uznanym na polskim rynku integratorem systemów IT działającym od 2003 roku. Firma zbudowała swoje kompetencje w branżach teletechniki, teleinformatyki, oprogramowania dzięki wielu zrealizowanym projektom dla administracji publicznej i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kontakt z klientem, zarządzanie systemem obsługi zgłoszeń serwisowych i kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego bardzo dobrej...

  • Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Opis stanowiska: Wspieranie użytkowników w obsłudze aplikacji bankowych Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów Instalacja, wdrażanie, aktualizacja produktów oraz usług bankowych Testowanie oprogramowania Monitorowanie i...

  • Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Responsibilities: Providing support for customer in Cracow Handle customer complaints or any major incidents Efficient problem resolving and maximizing of system availability, proactively managing the Local Infrastructure Equipment installation...

  • Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Opis stanowiska: Telefoniczne wsparcie użytkowników w obsłudze aplikacji bankowych Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów Testowanie oprogramowania Monitorowanie i dokumentowanie zmian w obsługiwanych aplikacjach Prowadzenie bieżącej...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: administrowaniu flotą urządzeń mobilnych i narzędziami zarządzania (MDM) - w tym dystrybucja oprogramowania na urządzenia mobilne, automatyzacja zadań. Instalacje, aktualizacje oprogramowania zgodnie z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Funktionsbeschreibung Nach einem Einführungstraining werden Sie in der Lage sein: Eingehende Anrufe / E-Mails von Kunden in Bezug auf technische Probleme im Zusammenhang mit der täglichen Nutzung eines Computers zu behandeln Die häufigsten...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Odpowiadać na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Dostarczyć wysokiej jakości standard...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 10.01.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 10.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 10.01.2018

    Administration activities to ensure successful and uninterrupted operation (O365 MS Exchange service, Skype for Business and Active Directory) Handle requests for users in timely manner for required tasks in service management tool Perform...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 10.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Kraków, małopolskie 10.01.2018

    Poszukujemy doświadczonego Team Leadera, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem Specjalistów ds. wsparcia IT (sieci, infrastruktura, konfiguracja, wsparcie w zakresie oprogramowania i sprzętu). ...

  • małopolskie 10.01.2018

    Opis zadań na stanowisku: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania aplikacji i systemów teleinformatycznych w powierzonym obszarze działania, zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami funkcjonalnymi, wydajnościowymi i jakościowymi, wsparcie...

  • Kraków, małopolskie 10.01.2018

    The IT Service Desk Analyst with German will provide first line technical support to internal staff. The successful candidate will require an ability of working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff...