Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Szczecin, zachodniopomorskie 23.01.2018

    RESPONSIBILITIES Deliver 2nd level support to WDH companies worldwide, including troubleshooting, analysis and improvement of Network Infrastructure; Interact with business and 1st line support to understand needs perform analysis, design and...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Design and development of application for production process planning software used world-wide within Bosch corporation using Java technologies Ensure high code quality Actively participate in design/specification phase together with customers...

  • Łódź, łódzkie 23.01.2018

    Miejsce pracy: Łódź Zadania: Zdalna i telefoniczna pomoc pracownikom sklepów w rozwiązywaniu incydentów w zakresie IT; Kategoryzacja, priorytetyzacja i eskalacja zgłoszeń; Współpraca z serwisantami z firm zewnętrznych; Współtworzenie procedur i...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Zakres obowiązków Wsparcie przy administracji technicznej systemami informatycznymi firmy Administracja i konfiguracja serwerów aplikacyjnych oraz baz danych Prowadzenie oraz uczestnictwo w projektach usprawniających funkcjonowanie organizacji...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    The primary focus of this position is to design training materials and deliver trainings (implementation program of SAP SCM (SAP Supply Chain Management) at Mettler-Toledo's locations across the world. The main responsibility is supporting all...

  • Gądki (pow. poznański), wielkopolskie 23.01.2018

    H&M is looking for a IT supporter, to join the team taking care of our IT Service desk function for our stores. As a IT Supporter at H&M, you will take a key role in troubleshooting, prioritizing, analysing and resolving incoming IT incidents...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Zadania opiekuna Klienta to między innymi: koordynacja projektów (nadzór nad prowadzonymi umowami w dziale serwisowymi i koordynacje nad nowymi) dla największych sieci handlowych; udział w kalkulacjach i przygotowywaniu ofert cenowych dla...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.01.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: rozwój...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.01.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Katowice, śląskie 22.01.2018

    Zakres odpowiedzialności Tworzenie propozycji architektury rozwiązań ICT dla klientów biznesowych T-Mobile; Wsparcie zespołu sprzedażowego w niestandardowych projektach ICT; Współpraca z dystrybutorami sprzętu oraz dostawcami rozwiązań;...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    Main Responsibilities: Working in a maintenance team with existing software applications on IBM iSeries (AS/400) platform for both business and production areas inside Volvo Group Maintenance of data collection 2nd and/or 3rd line support of...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    ...

  • Ożarów Mazowiecki, Warszawa (okolice), mazowieckie 22.01.2018

    Opis stanowiska: Jako Technik IT dołączysz do zespołu specjalistów naszej serwerowni. Twoje zadania będą polegać na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu, instalowaniu nowej infrastruktury, zapewnianiu ciągłości działania Data Center....

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Your tasks: handle incoming requests from customers and 1st level agents perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.01.2018

    Responsibilities: Provides 2nd line support to End-Users in accordance with agreed timescales and procedures. Supports IT infrastructure in Aon Poland offices. Supports VoIP technology services Liaises with (Servers/Network/Voice/Printing teams...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 22.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Będziesz mieć szansę na: zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów współpracę z zespołami w innych lokalizacjach (także za granicą) wspieranie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji utrzymywanie i konfigurację kluczowych elementów...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 22.01.2018

    Our employees provide access for customers and teams who require maintenance service, warranty support or Managed Services support. Front Office Analyst manage services customers and ensure that service goals are achieved. Currently we are...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami! Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych,...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Praca w naszym Helpdesk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW aktywna pomoc współpracownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń technicznych od pracowników spółek Axxiome Group na świecie...

  • Poznań, wielkopolskie 22.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Telefonicznym i zdalnym wsparciem użytkowników aplikacji Projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań ...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.01.2018

    Będziesz mieć szansę na: udział w projektach wewnętrznych oraz projektach dla naszych klientów w zakresie definicji, instalacji, optymalizacji i utrzymania środowisk IT – zarówno sprzętowej jak i softwareowej (Tomcat, Oracle DB, PostgreSQL,...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 22.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • Poznań, wielkopolskie 22.01.2018

    Zakres odpowiedzialności Tworzenie propozycji architektury rozwiązań ICT dla klientów biznesowych T-Mobile; Wsparcie zespołu sprzedażowego w niestandardowych projektach ICT; Współpraca z dystrybutorami sprzętu oraz dostawcami rozwiązań;...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.01.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie realizacji usług oferowanych na stronie Groupon w Niemczech (kontakt za pośrednictwem kanału e-mail i chat); Diagnozowanie zgłoszeń i ich...

  • Gdańsk, pomorskie 22.01.2018

    Zakres odpowiedzialności Tworzenie propozycji architektury rozwiązań ICT dla klientów biznesowych T-Mobile; Wsparcie zespołu sprzedażowego w niestandardowych projektach ICT; Współpraca z dystrybutorami sprzętu oraz dostawcami rozwiązań;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Opis stanowiska: obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem aplikacji (2 linia wsparcia), zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz procesem ich uaktualniania we współpracy z Inżynierem ds. Konfiguracji, zapewnienie właściwego...

  • o firmie

    Częstochowa, śląskie 22.01.2018

    At IT Center ZF in Czestochowa our staff to have the opportunity to develop their competencies by participating in international projects. Due to the development of this global unit we are looking for people who want to strengthen us with their...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku francuskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    Description This role is for Custody & Transfers IT application department. Custody services are offered by Credit Suisse to clients for global electronic order routing and custody services in over 70 markets. Clients appoint CS to act as their...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...