reklama

Praca specjalista i linii wsparcia - helpdesk

Mamy dla Ciebie 11 ofert

Pobierz aplikację

Przeglądaj oferty wygodnie, również na mapie

Pobierz

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Kraków
    Twój zakres obowiązków, Obsługa pierwszej linii wsparcia technicznego, Zdalne techniczne wsparcie użytkowników (Team Viewer), Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej (Help, FAQ, Wiki), Prowadzenie szkoleń i konsultacji, Prowadzenie...
    opublikowana: 20 kwietnia 2021
      • Warszawa
      Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa zgłoszeń drugiej linii wsparcia IT związanych ze sprzętem, aplikacjami biznesowymi, oprogramowaniem i sieciami,, Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego,, Wsparcie użytkowników...
      opublikowana: 19 kwietnia 2021
        • Białystok
        Twój zakres obowiązków, praca z funkcjonującym w firmie systemem Help Desk: obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów, telefoniczna i bezpośrednia pomoc użytkownikom na I linii wsparcia, przekazywanie zgłoszeń do II linii wsparcia, instalacja...
        opublikowana: 19 kwietnia 2021
          • Pruszków
          Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników, Analiza zgłoszeń i przekierowywanie ich do odpowiednich linii wsparcia, Analiza i rozwiązywanie problemów, incydentów...
          opublikowana: 19 kwietnia 2021
            • Chwaszczyno (pow. kartuski)
            Twój zakres obowiązków, Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii wsparcia), Diagnozowanie problemów związanych ze...
            opublikowana: 18 kwietnia 2021
              • Szczecin
              Dla duńskiego klienta, zarządzającego procesami biznesowymi i zmianami technologicznymi Grupy w całej Europie poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko: IT Specialist (2nd level support). Twoje zadania: Obsługa przychodzących zgłoszeń...
              opublikowana: 15 kwietnia 2021
                • Gdańsk
                Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w obszarze korzystanie z systemów telematycznych (tworzenie kont, wprowadzanie danych, przydzielanie dostępów itp.),, Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja,, Analiza zgłoszeń i...
                opublikowana: 15 kwietnia 2021
                  • Warszawa
                  Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie prostych problemów użytkowników, Analiza zgłoszeń i przekierowywanie ich do odpowiednich linii wsparcia, Konfiguracja urządzeń...
                  opublikowana: 14 kwietnia 2021
                    • Warszawa
                    Twój zakres obowiązków, Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników, Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie realizacji, Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz wsparcie systemów...
                    opublikowana: 14 kwietnia 2021
                      • Wrocław
                      Twój zakres obowiązków, realizowanie projektów informatycznych z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w Banku, przeprowadzanie analizy danych oraz projektowanie modeli danych, tworzenie dokumentacji projektowej, w tym technicznej, wspieranie w...
                      opublikowana: 14 kwietnia 2021