Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-14

    Unic is looking for an experienced ICT and Service Desk Supporter to join our team in Wrocław. We are a Swiss, modern technology company – leading supplier of e-business solution in Europe. If you want to be a part of agile projects for the most...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-12-14

    be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • Pietrzykowice (pow. wrocławski; gm. Kąty Wrocławskie), dolnośląskie 2017-12-14

    Zadania: obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT diagnozowanie i rozwiązywanie problemów na stanowisku użytkownika przygotowanie konfiguracji stacji roboczych (desktopy, laptopy, tablety) kontakt z serwisami zewnętrznymi...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-14

    Main Responsibilities: Support master data governance and maintenance process improvements/changes Drive standardization and harmonization of existing MD processes Gather and analyze Global Master Data KPI Support master data quality and control...

  • Goleniów, zachodniopomorskie 2017-12-13

    Are you analytical, communicative and experienced as a Functional Application Manager? Are you used to an international and dynamic work environment? Maybe we can offer you your next challenge! E-Commerce and logistics are complex, dynamic and...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 2017-12-13

    Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem anglo- i niemieckojęzycznym. Pozostawanie w kontakcie z klientami poprzez udzielanie na bieżąco informacji o statusie ich zapytania. Rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klienta....

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista it ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-13

    Job Duties (include but not limited to): Provide support to MicroStrategy customers in a wide variety of industries Manage various Technical Support email inboxes, processing all incoming email communications Create and maintain online accounts...

  • 3 lokalizacje 2017-12-13

    Jeśli: znasz język angielski (B2) oraz niemiecki (B2/C1), masz podstawową znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office, a dodatkowo jesteś osobą komunikatywną, - mamy dla Ciebie świetną ofertę! ...

  • Kobylin, Poznań, Zalesie Małe (pow. krotoszyński), Gądki (pow. poznański), wielkopolskie 2017-12-13

    Who will be responsible for: 50% End User Support Support the end user in daily activities, which is varied in nature. Taking end to end ownership in solving either pro-active recognized issues or inbound requests Implementation, maintaining,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-12

    Opis stanowiska: Przygotowanie i konfiguracja oprogramowania Wdrażanie aplikacji na instalacji u Klienta Przeprowadzenie testów, analiza i raportowanie Nadzór nad systemem po etapie wdrożenia Szkolenie personelu obsługi klienta z wdrożonych...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-12

    Works with a team of Help Desk Analysts to provide level-1 technical support to all 15000+ Infor Global Solutions professionals located in 200+ offices around the globe. Support to be provided on the technical support requests received via...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-12

    Wyróżnikiem rynkowym GOLDBECK jest budowanie przy wykorzystaniu systemowych elementów budowlanych, które wdrożyliśmy perfekcyjnie. Koncepcja, budowa i wsparcie w późniejszej eksploatacji hal, budynków biurowych i parkingów stanowią nasze kluczowe...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-12

    ZADANIA: Pomoc i wsparcie przy organizowaniu codziennej dokumentacji, również dla całego działu IT Organizowanie poczty i wymiany danych pomiędzy centralą a zespołami łódzkimi Wspieranie bieżącej pracy zespołu Servicedesk w zakresie codziennych...

  • 3 lokalizacje 2017-12-11

    Nieprzeciętnie różnornodna i zaskakująca: Nasza oferta W zależności od Twoich zainteresowań, możesz rozwijać się u nas w wielu kierunkach. Ciekawi Cię tworzenie oprogramowania, możesz zebrać u nas doświadczenie jako Developer. Jeśli natomiast...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-12-11

    Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami! Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych,...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-12-11

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-12-11

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users,...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański), wielkopolskie 2017-12-11

    Przyjmowanie, rejestracja i kategoryzacja zgłoszeń od użytkowników w języku niemieckim/angielskim Wyszukiwanie i stosowanie rozwiązań zgodnie z zebraną bazą wiedzy Wdrażanie, nadzorowanie, udzielanie pomocy związanej z systemami informatycznymi ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-11

    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej . Warto do nas dołączyć: Codzienny kontakt z...

  • Opole, opolskie 2017-12-11

    Idealnym kandydatem będzie będzie osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie informatyczne lub teleinformatyczne, znajomość zagadnień związanych z budową i konfiguracją sieci LAN / WLAN oraz znajomość j. niemieckiego lub angielskiego w mowie...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-10

    For our office in Lodz we are looking for several members to join our cross-locational Workplace Support team as soon as possible (team members of the cross-locational team working in Germany, Poland and Czech Republic). Your tasks will be...

  • Łódź, łódzkie 2017-12-10

    We are looking for candidates to join our cross-locational Workplace Support team, where team members are located in Eschborn, Bremen, Prague and Lodz. For our location in Lodz we are looking for several members to join as soon as possible. Your...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-12-10

    Your tasks: First point of contact for our internal end users Provide technical support via phone, e-mail & chat Analyse and solve software related issues Proactive managing and monitoring queries Deliver high levels of customer service whilst...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-09

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-08

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-08

    What you will do You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; liaising with colleagues and R You identify opportunities for service...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-12-08

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • 3 lokalizacje 2017-12-07

    Twoje zadania: Obsługa połączeń i wiadomości e-mail przychodzących. Rozwiązywanie prostych problemów technicznych (związanych ze sprzętem lub oprogramowaniem)... ... w oparciu o otrzymane klucze rozwiązań. Rozmowa z klientami w języku niemieckim....

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-05

    Working in this position you will: Monitor and coordinate support services to ensure optimum client service and satisfaction In close collaboration with Developers Teams support maintenance of a secure and reliable IT environment Ensure smooth...

  • 10 - 12 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-05

    Opis stanowiska: Osoba na stanowisku Młodszy Administrator Windows / Linux w dziale wsparcia technicznego odpowiedzialna będzie za świadczenie usług wsparcia technicznego dla produktów Hitachi ID Systems Inc. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-05

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • 2 lokalizacje 2017-12-05

    Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla użytkowników wewnętrznych w odniesieniu do ich problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem Upewnianie się, że incydenty i żądania są dokładnie rejestrowane, przypisywane, śledzone oraz, że...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Gdańsk, pomorskie 2017-12-05

    Twoja przyszła Firma / Your future Company For our client, well-known company providing outsourcing services, we are looking for a team of IT Service Desk Analyst with languages (German/ Italian/ French/ Dutch). We can offer you a competitive...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-05

    Obowiązki: Zapewnienie wsparcia dla wniosków składanych za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu, biletów usługi Service Now Rozwiązywanie problemów z aplikacjami Office (2010 i 2013), Windows 7 i 8.1, Internet oraz powiązanych problemów...

  • 3 lokalizacje 2017-12-04

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania związane z codziennym użytkowaniem komputera Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) w języku niemieckim...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-12-04

    Jako Ekspert ds. IT (druga linia wsparcia) będziesz odpowiedzialny/a za pomoc niemieckojęzycznym użytkownikom laptopów i komputerów stacjonarnych. Ekspert ds. IT odpowiada za zapoznanie się z problemem oraz znalezienie rozwiązania lub skierowania...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-12-04

    As IT Expert (2nd Line) you will provide assistance mainly to PC and laptop users. You will investigate the issues following established processes and recommend improvements to resolve typical customer enquiries. IT Expert takes ownership of...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-12-04

    If you want to: Work in a global IT company Build your technical skills and grow your career in Information Technology Be a part of a European Service Desk and contribute to management support of a Media client Send us your CV What will you do?...

  • Polkowice, dolnośląskie 2017-12-01

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie użytkowników z salonów sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych i anglojęzycznych, bieżące rozwiązywanie zgłaszanych problemów użytkowników z rynków niemieckojęzycznych i...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się