reklama

Praca specjalista marketingu, Warszawa

Mamy dla Ciebie 230 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
    • Warszawa
    Miejsce pracy: Biuro Handlowe w Warszawie Jako specjalista ds. marketingu będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Marketing Managera w zakresie zarządzania portfolio produktowym na rynku polskim , w tym m.in. za: Udział w procesie wdrażania na...
    opublikowana: 6 lutego 2019
    • Warszawa
    Sprawdź! Może szukamy właśnie Ciebie! Jeśli posiadasz: Minimum 2-lata doświadczenia w obszarze, którego dotyczy rekrutacja; Bardzo dobrą znajomość narzędzi Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics; Bardzo dobrą znajomość technik performance...
    opublikowana: 6 lutego 2019
    • Warszawa
    Sprawdź! Może szukamy właśnie Ciebie! Jeśli posiadasz: Udokumentowane doświadczenie w obszarze marketingu on-line; Bardzo dobrą znajomość tematyki planowania, organizacji i rozliczania działań marketingowych w internecie; Doskonałe umiejętności...
    opublikowana: 6 lutego 2019
    • Warszawa
    Jeśli jesteś kreatywną, dynamiczną oraz ciekawą świata i ludzi osobą oraz: biegle posługujesz się językiem angielskim; lubisz pisać, ale potrafisz też budżetować i analizować; social media nie są Ci obce; jesteś dobrym organizatorem, doskonale...
    opublikowana: 6 lutego 2019
    • Warszawa
    Zadaniem tej osoby będzie bieżące, aktywne wspieranie i współtworzenie działań w zakresie marketingu i Public Relations firmy Victorinox Poland. Opis stanowiska: współtworzenie i realizacja planu działań marketingowych, opracowanie i realizacja...
    opublikowana: 5 lutego 2019
    • Warszawa
    Twoją rolą na tym stanowisku będzie: realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych efektywne poszukiwanie nowych klientów dla Sklepu Internetowego – planowanie akcji akwizycyjnych, ich przeprowadzenie i rozliczenie aktywizacja obecnych klientów...
    opublikowana: 5 lutego 2019
    • Warszawa
    Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji działającej w modelu B2B oraz B2C, poszukujemy kreatywnego i samodzielnego specjalisty ds. marketingu. Wybrana osoba odpowiadać będzie za działania digitalowe oraz działania promocyjne off-line....
    opublikowana: 5 lutego 2019
    • Warszawa
    The Community Specialist owns and drives the voice of Webinterpret on digital community platforms and social media to deliver customer satisfaction, brand awareness, and growth. RESPONSIBILITIES We are looking for a Community Specialist to...
    opublikowana: 5 lutego 2019
    • Warszawa
    Do jej obowiązków należeć będzie: Zarządzanie procesem realizacji kampanii Programmatic w całym obszarze WP Performance Zarządzanie strategią zakupu mediów w oparciu o DSP AdForm i Google Display & Video 360 Bieżące wsparcie zespołu w zakresie...
    opublikowana: 5 lutego 2019
    • Warszawa
    The Marketing Specialist is responsible for owning our marketing efforts for the French, Italian and Spanish markets and focuses on regional brand awareness and growth. RESPONSIBILITIES: We are looking for a Marketing Specialist to support our...
    opublikowana: 5 lutego 2019
reklama