reklama

Praca specjalista service desk

Mamy dla Ciebie 34 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • 3 lokalizacji
    Support for our internal users within operations, accessibility and usability of IT systems (software and hardware), Dealing with phone/email/web requests from IT infrastructure users within the whole company (ca. 20.000 people from 40 different...
    opublikowana: 23 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Support for our internal users within operations, accessibility and usability of IT systems (software and hardware), Dealing with phone/email/web requests from IT infrastructure users within the whole company (ca. 20.000 people from 40 different...
    opublikowana: 23 października 2020
    • Poznań
    OCZEKUJEMY OD CIEBIE Doświadczenia na podobnym stanowisku Dobrej znajomości angielskiego Zaawansowanej znajomości zagadnień z zakresu IT Gotowości do podróży służbowych Mile widziana: certyfikacja ITIL V3 Foundation ...
    opublikowana: 23 października 2020
    • Warszawa
    About this opportunity As an IT Service Desk Specialist, you will work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be...
    opublikowana: 22 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie dla pozostałych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych (hardware & software). przejmowanie odpowiedzialności za proces rozwiązywania problemów systemowych dopóki nie...
    opublikowana: 22 października 2020
    • Kraków
    You will Provide dedicated IT resolution and incident management services to International Paper employees by receiving, tracking, prioritizing, and documenting IT incidents, inquiries, and requests for service Resolve IT incidents using the...
    opublikowana: 21 października 2020
    • Warszawa
    Obowiązki: Wsparcie klientów wewnętrznych Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń klientów Obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji Rozwiązywanie zgłoszeń w zakresie posiadanych kompetencji Udzielanie odpowiedzi na zapytania ...
    opublikowana: 21 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Obowiązki: Realizacja zgłoszeń serwisowych z uwzględnieniem SLA; Podstawowa administracja kontami i wewnętrznymi i zewnętrznymi systemami; Współpraca z drugą linią wsparcia; Diagnoza oraz rozwiązywanie wniosków i incydentów zgłoszonych przez...
    opublikowana: 21 października 2020
    • 2 lokalizacji
    Twój zakres obowiązków, przeprowadzania analiz przedwdrożeniowych,, konfiguracji systemu,, prowadzenia szkoleń dla Użytkowników,, wsparcia powdrożeniowego Użytkowników.
    opublikowana: 21 października 2020
    • Łódź
    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników pozostałych działów firmy w zakresie rozwiązywania problemów IT podstawowa administracja kontami i wewnętrznymi systemami firmy (SAP, Active Directory) komunikacja mailowa i telefoniczna w języku...
    opublikowana: 21 października 2020