Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Gdynia, pomorskie 18.11.2017

    The position we offer Your primary task will be to keep an eye on batch flows in UC4, including it’s crucial applications and manage file transfers You will: ◾ react upon issue discovery in accordance to existing standards ◾ assist in demo and...

  • Katowice, śląskie 17.11.2017

    Wymagania: Jeśli spełniasz wymagania w min. 65% - reszty Cię nauczymy! Komunikatywność w języku polskim i angielskim Chęć poznawania nowych ludzi Predyspozycje do pracy z ludźmi i w zespole Podstawowa znajomość rynku marketingu internetowego...

  • 3 lokalizacje 17.11.2017

    What will be your duties (depending on the role)? 1st Line of Support: providing IT Support & delivering high quality service, logging incidents in the database and responding to incidents & requests, solving basic incidents & transfering more...

  • 3 lokalizacje 17.11.2017

    W ramach zespołu Service Desk będziesz bezcennym pierwszym punktem kontaktowym dla klientów. Zespół jest odpowiedzialny za aktywne utrzymywanie i udoskonalanie obsługi dostarczanej klientom poprzez skuteczne monitorowanie i reagowanie na...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.11.2017

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • 2 lokalizacje 15.11.2017

    Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Udzielanie wsparcia, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych pracowników firmy. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych. Rejestracja błędów...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.11.2017

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We believe that the values you are driven by are more important than your past experience. We...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service desk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2017

    Od ponad 25 lat wspieramy bezgotówkowe i elektroniczne procesy w gospodarce. Tworzymy nowe rozwiązania, pozwalające na poszerzanie oferty banków. Znajdujemy praktyczne zastosowania innowacyjnych technologii. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.11.2017

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.11.2017

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.11.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Gdańsk, pomorskie 13.11.2017

    Obsługa zgłoszeń w Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, Wsparcie...

  • Kraków, małopolskie 13.11.2017

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • 3 lokalizacje 12.11.2017

    PRAGA czeka!! ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 11.11.2017

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 24.10.2017

    Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługę użytkowników systemu informatycznego; opiekę nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w projektach wdrożeniowych; współpracę z...

  • 3 lokalizacje 23.10.2017

    Obowiązki: Zapewnienie zdalnie pierwszej linia wsparcia Analizowanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowanie Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez użytkowników Kontaktowanie się z...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się