Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie Service Desk Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia ważności Zapewnienie...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 23.01.2018

    Your responsibilities As part of our Team you will be responsible for: Serving as a part of our L1 Support - Service Desk for Users User Support in various web-based applications Receiving and responding to submitted support tickets, incoming...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.01.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 22.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service desk

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 22.01.2018

    Responsibilities: Support of Salesforce-based business applications for a global enterprise Combined L1 and L2 support User access management Performing daily Service Desk operations (end-user support, problem determination, troubleshooting etc.)...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w trybie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • Warszawa, mazowieckie 21.01.2018

    Kategoria: IT Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat Zakres obowiązków: Wsparcie techniczne Klientów w zakresie dostarczanego przez firmę oprogramowania w formie telefonicznej, mailowej, poprzez system helpdesk, serwis zdalny Analiza i...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 21.01.2018

    Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT pracujących na rzecz Klientów Sii Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe; wyznaczanie celów i ich weryfikacja;...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 20.01.2018

    Location: Gliwice What will you do? handle standard and non-standard requests, cooperate with first line of support (Servicedesk) and third line of support, analyse and remotely resolve complex network incidents, identify, diagnose and resolve...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.01.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Warszawa, mazowieckie 19.01.2018

    Miejsce pracy: Warszawa-Żoliborz, ul. Powązkowska 44C Zakres obowiązków: koordynacja projektów związanych z rozwojem oprogramowania (aplikacje webowe/mobilne) analiza i tworzenie specyfikacji wymagań z uwzględnieniem potrzeb biznesowych i potrzeb...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Sopot, pomorskie 17.01.2018

    Twoje główne zadania to: Administrowanie, konfiguracja, utrzymanie i rozwijanie narzędzi Atlassian Pomoc zespołom w projektowaniu i implementowaniu rozwiązań zgodnych z firmowymi standardami Przeprowadzanie szkolenie dla użytkowników wewnętrznych...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 16.01.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Main accountabilities Within Purchase-to-Pay Service Desk: Resolves Procurement and AP queries and handles sensitive individual cases within the process Delivers a high quality, professional and proactive day to day service to client, within...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.01.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.01.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.01.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • Warszawa, mazowieckie 09.01.2018

    • Wsparcie w tworzeniu strategii, projektowaniu i wdrażaniu Enterprise Mobility • Zapewnienie najlepszej mobilnej obsługi dla użytkowników końcowych. • Przeprowadzanie konserwacji środowiska zarządzania EMM • Zapewnienie integralności systemu •...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 02.01.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...