Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 20.04.2018

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to major DXC clients representing various industries. The services scope of...

  • Katowice, śląskie 20.04.2018

    Dołącz do międzynarodowego grona specjalistów w zakresie IT (First-Level-Support, bądź Second-Level-Support). Do Twoich obowiązków będzie należało: Opis stanowiska Kompetentne wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania drogą...

  • Kraków, małopolskie 20.04.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • Kraków, małopolskie 19.04.2018

    Key Accountabilities: Provide leadership and innovation by specializing in Problem Management processes Lead special projects setting strategic architectural and software direction while continuing to fully utilize expertise Possess knowledge in...

  • Ostrava, Czechy 19.04.2018

    What is going to be your responsibility: Act as a first point of contact for all IT-related matters. Investigate, diagnose (root cause analyses) and provide initial support for the users. Register, classify and prioritize incidents, service...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.04.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Co będziesz robił w naszym zespole? Do Twoich obowiązków będzie należało bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania, systemowego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sieci komputerowych. Na...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.04.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Warszawa, mazowieckie 17.04.2018

    Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitoring logów bezpieczeństwa oraz identyfikację incydentów bezpieczeństwa A także smaka na:...

  • 2 lokalizacje 17.04.2018

    Responsibilities: Provide 1st line technical support; answering support queries via phone and email Analysing and solving problems Answer customer’s queries, Administration: reporting, scripting Creating a positive image of the company...

  • Gdynia, pomorskie 17.04.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 17.04.2018

    Kluczowe zadania: Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Gospodarka magazynowa Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych Rozwiązywanie problemów informatycznych Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.04.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Stryków, łódzkie 16.04.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.04.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 15.04.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 14.04.2018

    administracja systemu ERP SAP B1 (konfiguracja, testy, uprawnienia, instrukcje) oraz SAP S4 HANA; monitorowanie serwisów wspierających ERP: szyna danych, EDI itp.; praca nad usprawnieniem procesów biznesowych razem z użytkownikami; wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 13.04.2018

    zakres obowiązków: Zdalne tj. telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów w ramach niezbędnych działań związanych z realizacją projektów oraz utrzymaniem zaimplementowanych rozwiązań Wsparcie działu i serwisu w przeprowadzaniu instalacji urządzeń...

  • Warszawa, mazowieckie 09.04.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Udział w konfiguracji oraz obsłudze...

  • Warszawa, mazowieckie 08.04.2018

    Your next position Your duties covers dealing with IT daily duties, repairs, backups, troubleshooting, infrastructure maintenance. You will be responsible for backups, systems installation, support including events support, equipment preparation...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 08.04.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 04.04.2018

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży, monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie...