Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-18

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKME, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-07-18

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-07-18

    Workplace: Warszawa ...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 2018-07-18

    Reference Number: PLIM76R18 Your responsibilities : Perform MAM (Mobile App Management) and MDM Lifecycle activities Track and respond to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, ensuring completeness of tickets for each...

  • Łódź, łódzkie 2018-07-18

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 2018-07-17

    Workplace: Gdynia ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-17

    Opis stanowiska: Praca będzie polegała na obsłudze i administracji systemów informatycznych klientów instytucjonalnych Praca będzie w Warszawie, na miejscu w siedzibie firmy oraz w siedzibie firmy obsługiwanej, Duża ilość pracy zdalnej...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-07-17

    Opis oferty Jako Specjalista ds. service desk będziesz odpowiedzialny za obieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (samodzielnie lub z pozostałymi liniami wsparcia). Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-07-17

    Na czym polegać będzie Twoja praca? Zaangażujesz się we wdrożenie i utrzymanie rozwiązań, które mają na celu monitorowanie oraz pomiar usług biznesowych IT Zaprojektujesz, a następnie utrzymasz dashboard’y, które będą prezentować i monitorować...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-07-16

    Opis stanowiska: zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z zapotrzebowaniem konserwacja i serwisowanie sprzętu komputerowego, aktualizacja oprogramowania administracja siecią wewnętrzną firmy - Active Directory, serwery, routery,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-07-16

    WorkplaceL Warsaw ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-07-16

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 2018-07-15

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-15

    Your role includes daily support of internal users according to IT issues (systems, applications, networks, identity management). You will work on ticketing systems to track tickets, solve problems or passed them into second line, contact via...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-07-15

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-07-14

    Holding this position you will be responsible for providing Software Platform Management with the following services: Image Management, Software Packaging, Electronic Software Distribution. You will support Service Desk and local IT Teams by...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-14

    Osobie, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu oferujemy: Stabilność zatrudnienia w ramach Grupy Omnicom, Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), Możliwość rozwoju i nauki w gronie doświadczonych osób,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-07-13

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Chorula (pow. krapkowicki), opolskie 2018-07-13

    Główne zadania: Prowadzenie pomocy informatycznej dla użytkowników sprzętu komputerowego Grupy Górażdże ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-07-12

    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz infrastruktury teleinformatycznej Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich do rozwiązania odpowiednim osobom z zespołu IT Analiza i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-07-12

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-07-12

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-07-12

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-10

    Obowiązki: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla klienta wewnętrznego, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami projektowymi w zakresie...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2018-07-09

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-07-08

    ABOUT THE JOB: You will be working in Platforms team providing minor enhancement and continuous improvement to wide set of Document Sending platforms. DevOps team ensures availability of platforms and seamless delivery of services to Posti...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-07-05

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-07-04

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-06-21

    Challenges: Knowledge and support of several applications, Application services provided are supporting key business processes thus business process knowledge is required Complex integrated environment Application services are provided...