reklama

Praca specjalista service desk, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 12 ofert
    • Warszawa
    Sector / Industry: Banking ...
    opublikowana: 19 kwietnia 2019
    • Płock
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych, Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, Monitorowanie infrastruktury, Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, Udzielanie informacji, Pomoc w obsłudze...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Goal: to provide support and technical advice to Stanley Black&Decker end users globally. Our Spanish IT Helpdesk team works in a 3 shift system (10-18,14-22,16-24) Monday till Friday. Responsibilities: Remote technical support of internal...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Goal: to provide support and technical advice to Stanley Black&Decker end users globally. We help our colleagues from abroad deal with everyday IT problems. Our German Helpdesk team works in a 2 shift system (6-14, 10-18). Responsibilities:...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Goal: to provide support and technical advice to Stanley Black&Decker end users globally. We help our colleagues from abroad deal with everyday IT problems. Our French Helpdesk team works in a 2 shift system (6-14, 10-18). Responsibilities:...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKMEA, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Warszawa
    The scope of responsibilities Provide support to end users through all appropriate channels, such as phone or ITSM tools regarding any kind of IT-related problems to ensure high availability for customers Align IT activity to business, prioritize...
    opublikowana: 15 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Goal: to provide support and technical advice to Stanley Black&Decker end users globally. Our Spanish IT Helpdesk team works in a 3 shift system (10-18,14-22,16-24) Monday till Friday. Internal job title is IT Operations Associate or IT...
    opublikowana: 15 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Główne obowiązki: Obsługa zgłoszeń na grupach w Service Desk w II linii wsparcia; Śledzenie napływu zgłoszeń; Identyfikacja i analizę problemów w sieci; Wystawianie i obsługa FN (Fault Notice); Koordynację rozwiązanie najpoważniejszych problemów;...
    opublikowana: 13 kwietnia 2019
    • Pruszków
    Główne zadania: rozwiązywanie zadań w pierwszej linii wsparcia w obszarze IT współpraca z wewnętrznymi działami firmy instalowanie i konfiguracja aplikacji systemowych konfiguracja i ewidencja sprzętu komputerowego tworzenie bazy wiedzy...
    opublikowana: 11 kwietnia 2019
reklama