Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-18

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    As IT Support Specialist , you will be responsible for supporting CWT's internal clients across Europe with all first level IT related issues. To be successful you must take pride in providing a high quality of IT support. We are looking for...

  • 3 lokalizacje 2018-09-18

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 2018-09-18

    Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and coordination as part of the incident management...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-18

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-09-18

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-09-18

    Zadania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-18

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-09-18

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • 3 lokalizacje 2018-09-17

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Konin, wielkopolskie 2018-09-17

    Zadania: Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa) Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych (oddziały w Europie) Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-15

    At Schenker Technology Center (Warsaw), you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-14

    Obowiązki: Instalacja Windows 10 na nowych komputerach Podstawowa konfiguracja aplikacji Montaż podzespołów w laptopach Przekazywanie sprzętu do odpowiedniego działu ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-14

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT (oprogramowanie i sprzęt) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad sprzętem komputerowym...

  • Kraków, małopolskie 2018-09-14

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-13

    You will be required to: Understand the customer’s issues and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner Provide good quality service through reddit, email and live chat with users, focusing on resolving their...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-13

    Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów bezpieczeństwa A także smaka na:...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-09-12

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-09-12

    Oczekiwania wobec kandydatów: Wykształcenie wyższe (Informatyka lub pokrewne) lub w trakcie studiów Doświadczenie w pracy w Dziale IT Dobra, praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows 7/10 oraz MS Office 2013/2016 Umiejętność...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-09-12

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 2018-09-12

    Miejsce pracy: Kruszwica ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-12

    Workplace: Warsaw ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-11

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-09-10

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-09-10

    Wdrożenia zmian i nowych wersji. Monitoring i utrzymanie w bezawaryjnym działaniu wszystkich systemów i aplikacji. Monitoring serwerów i baz danych. Zgłaszanie incydentów z nieprawidłowości w działaniu lub z awarii. Wstępną analizę i dostarczenie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-09-04

    Description: The role sits within IT GCTO End User Services in the Cognitive and Digital Services department. The CDS team ‘Platform Technology’ is building a top to bottom IT capability in support of Automation and Artificial Intelligence...

  • 2 lokalizacje 2018-08-30

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...