Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-19

    On this role you will be responsible for reactive and proactive incident response following ITIL framework. The tickets (Remedy) will be provide and selected by Service Desk team. You will also liaising with 3 rd line support and from time to...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-15

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista service-desk - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Zadania: Koordynacja działań informatycznych związanych z pracami likwidacji, przemieszczania, modernizacji i tworzenia nowych placówek Banku Obsługa bazy CMDB Koordynacja usługi IT Współpraca operacyjna z zewnętrznymi dostawcami usług...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Udział w konfiguracji oraz obsłudze...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Zadania do realizacji: Rozwiązywanie zgłoszeń i zleceń użytkowników dotyczących stacji roboczych i aplikacji użytkowych Administrowanie stacjami roboczymi, konfigurowanie i instalowanie komputerów, instalowanie i konfigurowanie aplikacji...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-13

    Obowiązki: Obsługa zgłoszeń na grupach w Service Desk w II linii wsparcia Śledzenie napływu zgłoszeń Identyfikacja i analiza problemów w sieci Wystawianie i obsługa FN (Fault Notice – powiadomienia o wykrytych problemach masowych), Koordynacja...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-13

    Contribute in the strategy recommendation, design and implementation of the Enterprise Mobility Management (EMM) environment and corresponding policy development, in order to meet current and future business needs, Ensure the best possible mobile...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    Zadania do realizacji: Współtworzenie designu, implementacja i utrzymanie środowiska Enterprise Desktop zgodnie z wymaganiami biznesowymi Udział w kluczowych projektach infrastrukturalnych Wsparcie projektów w obszarze automatyzacji urządzeń...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-09

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-09

    Wymagania: ukończone studia wyższe min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u...