reklama

Praca specjalista social media, Warszawa

Mamy dla Ciebie 32 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
    • Warszawa
    Główne obowiązki: dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych tworzenie harmonogramów i kreowanie treści na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych kanałów przygotowywanie materiałów...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Tworzenie kompleksowej strategii komunikacji oraz taktyki działań w ramach kampanii 360 ze szczególnym uwzględnieniem środowiska social media (wytyczne do taktyki mediowej/aktywacyjnej: cele vs. kanały dotarcia,...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa, Słubica B (pow. grodziski), Żabia Wola (pow. grodziski)
    Kluczowe obszary odpowiedzialności: Koordynacja przygotowania materiałów ATL i BTL w języku angielskim Up date materiałów ATL i BTL w języku angielskim (katalog handlowy również w języku rosyjskim) Koordynacja opracowania prezentacj i i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Obowiązki:​ wdrażanie, optymalizacja i zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads, cykliczne tworzenie raportów z prowadzonych działań marketingowych w zakresie płatnego pozyskiwania ruchu, tworzenie treści komunikacji w wybranych kanałach...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadaniem naszego działu marketingu jest kreowanie wizerunku projektów mieszkaniowych i wspieranie sprzedaży, co bezpośrednio przekłada się na osiąganie jak najlepszych wyników całej firmy. Tak, mamy świetne projekty, które czekają na Twoje...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Działamy w internecie z sukcesami już od lat, a teraz poszukujemy osoby, która będzie odpowiadała za promowanie naszych najnowszych startupowych przedsięwzięć: serwisu mózgi.pl (popularyzowanie serwisu, jego artykułów, budowanie społeczności)...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: koordynacja kampanii social mediowych dla klienta z branży FMCG prowadzenie projektów atl i btl inspirowanie klientów agencji i współpracowników najnowszymi trendami z zakresu social mediów i digitalu współpraca z pozostałymi działami...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Responsibilities: Create social media strategy for MicroStrategy Poland and ensure implementation Create specific content for selected social media channels and monitor emerging social media tools for benchmark Ensure that brand guidelines are...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Co będzie należało do Twoich zadań: Budowanie kompleksowych kampanii i strategii w Social Media Przygotowanie i rekomendacje dotyczące materiałów do Social Media, współpraca z działami graficznymi Przygotowywanie estymacji, planów, raportów i...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Warszawa
    Overview The purpose of this role is to create and implement digital marketing plan consistent with brand marketing strategies and to develop e-commerce business in cooperation with Essity Sales Team and external e-pharmacies. This role will be...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
reklama