2020/07/BW

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do __________ (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Adecco Poland

Specjalista Administracji Personalnej

Adecco PolandO firmie

  • Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Jesteś jednym z 7 mld ludzi na świecie, ale to właśnie Ty możesz mieć wpływ na otoczenie i lokalny biznes. Mamy serce do pracy. ATy? Sprawdź, czy Twoje serce bije tak samo. Dołącz do naszego zespołu. Zostań jednym z nas.
Specjalista Administracji Personalnej
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Nr ref.: 2020/07/BW

Co Cię czeka?

  • Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych, kodeksowych oraz zleceniobiorców
  • Prowadzenie pełnej administracji kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych,
  • Obsługa procesów zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, przygotowania wypowiedzeń,
  • Planowanie oraz rozliczanie czasu pracy,
  • Monitorowanie ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • Zbieranie danych na potrzeby naliczania list płac,
  • Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Doradztwo z zakresu Prawa Pracy.

Czego oczekujemy?

  • Posiadasz praktyczną znajomość przepisów Prawa Pracy;
  • Masz przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Jesteś osobą: samodzielną, rzetelną i terminową,
  • Możesz pochwalić się znajomością MS Office (szczególnie Excel).

Co Ci dajemy?

  • Ciekawej i samodzielnej pracy w międzynarodowych strukturach firmy,
  • Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Atrakcyjnych warunków zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny),
  • Benefitów pracowniczych (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i inne),
  • Solidnego wsparcia we wdrożeniu się w obowiązki,
  • Pracy w zespole przyjaznych i otwartych osób.
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie. The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opisopis opis
Specjalista Administracji PersonalnejNumer ref.: 2020/07/BW
  • Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych, kodeksowych oraz zleceniobiorców
  • Prowadzenie pełnej administracji kadrowej, w tym prowadzenie akt osobowych,
  • Obsługa procesów zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, przygotowania wypowiedzeń,
  • Planowanie oraz rozliczanie czasu pracy,
  • Monitorowanie ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • Zbieranie danych na potrzeby naliczania list płac,
  • Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Doradztwo z zakresu Prawa Pracy.
  • Posiadasz praktyczną znajomość przepisów Prawa Pracy;
  • Masz przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Jesteś osobą: samodzielną, rzetelną i terminową,
  • Możesz pochwalić się znajomością MS Office (szczególnie Excel).
  • Ciekawej i samodzielnej pracy w międzynarodowych strukturach firmy,
  • Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Atrakcyjnych warunków zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny),
  • Benefitów pracowniczych (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny i inne),
  • Solidnego wsparcia we wdrożeniu się w obowiązki,
  • Pracy w zespole przyjaznych i otwartych osób.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne