Oferta pracy

Specjalista Administracji Personalnej (on-site w siedzibie Klienta)

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 13 godzin temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Specjalista Administracji Personalnej (on-site w siedzibie Klienta)
  • Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych i outsourcingowych
  • Rozliczanie czasu pracy
  • Prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji
  • Bieżący kontakt z pracownikami i Klientem
  • Odpowiedzialność za dokumentację księgową, rozliczanie faktur
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Współpraca z Działem Płac
  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze kadrowym
  • Znajomości przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr
  • Umiejętność w zakresie obsługi administracyjnej pracowników od zatrudnienia do zwolnienia u Klienta o złożonej strukturze stanowisk i/lub czasie pracy i/lub  wynagrodzeń
  • Swobodne poruszania w programie MS Excel
  • Zdolności komunikacyjne i otwartość na ludzi
  • Umiejętności poruszania się w dynamicznym środowisku pracy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez Adecco Outsourcing
  • Pracę w siedzibie Klienta i możliwość prowadzenia działań administracji personalnej dla jednej firmy
  • Pakiet szkoleń wstępnych, wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników, stanowisko wyposażone w niezbędne narzędzia pracy
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe powiązane z wynikami pracy (premie miesięczne)
  • Ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet dodatkowych benefitów
  • Możliwość pracy w firmie będącej liderem
  • Udział w prestiżowym projekcie dla lidera z branży FMCG
  • Samodzielność w realizacji codziennych zadań
  • Otwartość na wdrażanie własnych pomysłów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy