Oferta pracy

Adecco Poland Sp. z o.o.

Specjalista administracji personalnej (umowa na zastępstwo)

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 15 paź 2020
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Nie pytamy, gdzie widzisz siebie za 10 lat. To Ty definiujesz swoją przyszłość. My pomagamy Ci ją kształtować. Sprawdź jak będzie wyglądać. Zostań jednym z nas.
Specjalista administracji personalnej
(umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

Co Cię czeka?

  • Prowadzenie kompleksowej administracji kadrowej, w tym odpowiedzialność za akta osobowe.
  • Pełna odpowiedzialność za formalną stronę procesu zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, rozwiązywania umów.
  • Obsługa umów cywilnoprawnych.
  • Bieżący kontakt z Klientami biura w zakresie obsługi administracyjno-kadrowej.
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
  • Kompletowanie danych/informacji na potrzeby naliczania list płac.
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów w cyklach tygodniowych, miesięcznych oraz kwartalnych.
  • Wspieranie pracowników w zagadnieniach z obszaru Prawa Pracy oraz Ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych.

Czego oczekujemy?

  • Praktyczna wiedza w zakresie prawa pracy (mile widziana znajomość wspomnianej Ustawy) potwierdzona co najmniej rocznym stażem pracy w tym zakresie.
  • Dużym atutem będzie doświadczenie w obsłudze wysoko wolumenowych projektów administracyjno-kadrowych.
  • Dyspozycyjność wpisana w rolę stanowiskową.
  • Odpowiedzialność i duża samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe umiejętności adaptacyjne do dynamicznego otoczenia pracy.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność wyznaczania sobie priorytetów zadaniowych.
  • Silne ukierunkowanie na pracę w zespole i cele biznesowe.
  • Ponadprzeciętna skrupulatność i dbałość o szczegóły.

Co Ci dajemy?

  • Ciekawą i samodzielną pracę w strukturach wielooddziałowej firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju zawodowego.
  • Benefity pracownicze (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, kafeteria, smart-working i wiele innych),
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny),
  • Pracę w młodym zespole przyjaznych, otwartych i ambitnych osób.
Inni niż wszyscy #LiczyszSieTy
  • Mamy dodatkowe
    dni wolne
  • Korzystamy
    z elastycznych godzin pracy
  • Dwa razy
    w miesiącu pracujemy
    z domu
  • Mamy wspaniałe zespoły
  • Dostajemy szkolenia na start
  • Mamy opiekę medyczną
  • Pracujemy
    w dobrych lokalizacjach
  • Jesteśmy ubezpieczeni
  • Możemy korzystać
    z oferty sportowej
  • Za darmo uczymy się języków
  • Pracujemy
    na wspólny bonus
  • Mamy świetną atmosferę pracy
top

The Adecco Group to światowy lider usług HR. Dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie: od rekrutacji masowych do executive search, od consultingu HR do szkoleń, od outsourcingu HR do outsourcingu procesów, sprzedaży i produkcji. Każdego roku zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 1 miliona osób na całym świecie.
The Adecco Group w Polsce tworzą cztery wyspecjalizowane marki: Adecco, Adecco Outsourcing, Spring Professional i Modis. Należymy do czołówki najlepszych i najbardziej pożądanych Pracodawców w Polsce i na świecie o czym świadczy przyznany certyfikat Great Place to Work.

Adecco - sztandarowa marka The Adecco Group obecna na rynku od ponad 25-ciu lat. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych i tymczasowych. Oferuje również rekrutacje stałe na stanowiska specjalistyczne i niższego szczebla. Siłą marki jest profesjonalny i doświadczony Zespół.



Sprawdź czy pasujesz!


Wybierz swoją ścieżkę kariery w HR

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
opis opis
Specjalista administracji personalnej
(umowa na zastępstwo)
  • Prowadzenie kompleksowej administracji kadrowej, w tym odpowiedzialność za akta osobowe.
  • Pełna odpowiedzialność za formalną stronę procesu zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, rozwiązywania umów.
  • Obsługa umów cywilnoprawnych.
  • Bieżący kontakt z Klientami biura w zakresie obsługi administracyjno-kadrowej.
  • Monitorowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
  • Kompletowanie danych/informacji na potrzeby naliczania list płac.
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów w cyklach tygodniowych, miesięcznych oraz kwartalnych.
  • Wspieranie pracowników w zagadnieniach z obszaru Prawa Pracy oraz Ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych.
  • Praktyczna wiedza w zakresie prawa pracy (mile widziana znajomość wspomnianej Ustawy) potwierdzona co najmniej rocznym stażem pracy w tym zakresie.
  • Dużym atutem będzie doświadczenie w obsłudze wysoko wolumenowych projektów administracyjno-kadrowych.
  • Dyspozycyjność wpisana w rolę stanowiskową.
  • Odpowiedzialność i duża samodzielność w działaniu.
  • Doskonałe umiejętności adaptacyjne do dynamicznego otoczenia pracy.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność wyznaczania sobie priorytetów zadaniowych.
  • Silne ukierunkowanie na pracę w zespole i cele biznesowe.
  • Ponadprzeciętna skrupulatność i dbałość o szczegóły.
  • Ciekawą i samodzielną pracę w strukturach wielooddziałowej firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju zawodowego.
  • Benefity pracownicze (karta sportowa, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, kafeteria, smart-working i wiele innych),
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (system bonusowy, pakiet socjalny),
  • Pracę w młodym zespole przyjaznych, otwartych i ambitnych osób.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne