Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista (Analityk) CRM

  • Warszawa, mazowieckie
  • Jutrzenki 139, 02-231 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 2019-08-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa ubezpieczeniowa UNIQA w Polsce
    UNIQA dla Ciebie
    poszukuje osoby na stanowisko:
    Specjalista (Analityk) CRM
    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoba na tym stanowisku będzie o współtworzyć nowy obszar organizacyjny związany z budowaniem i zarządzaniem relacjami z klientami.

    Osoba na tym stanowisku będzie:

    • definiować grupy celowe dla procesów sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi analitycznych,
    • zapewniać wsparcie narzędziowe w realizacji procesów sprzedażowych w kanałach sprzedaży,
    • budować w organizacji wiedzę o zrachowaniach klientów w oparciu o dostępne dane,
    • wdrażać nowe zastosowania technologii analitycznych dla lepszego zrozumienia klientów i ich potrzeb,
    • rozwiązywać istotne z punktu widzenia biznesu zagadnienia (onboarding, x-sell, churn),
    • zbierała i analizowała wymagania biznesowe (np. pozyskujesz nowe źródła danych wewnętrznych/zewnętrznych, współpracujesz z zespołem analitycznym, przygotowujesz koncepcje biznesowo-techniczne),
    • mapowała wymagania biznesowe na wymagania systemów informatycznych (współpraca z IT),
    • przygotowywała i ustalała koncepcję i architekturę rozwiązań,
    • utrzymywała i rozbudowywała modele danych przy współpracy z IT,
    • brała czynny udział w pracach projektowych związanych z rozwojem CRM i CEX w organizacji,
    • automatyzowała procesy i kampanie bezpośrednie.

    To na Ciebie czekamy jeśli:

    • posiadasz praktyczną znajomość przynajmniej jednej z baz: ORACLE, TERADATA, DB2, MS SQL SERVER (dobra znajomość SQL),
    • umiesz modelować dane (modelowanie logiczne - relacyjne, fizyczne),
    • masz doświadczenie w pracy na dużych zbiorach danych,
    • mile widziana znajomość zagadnień w zakresie funkcjonowania CRM,
    • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki - matematyczne, techniczne, ekonomiczne),
    • praktyczne doświadczenie w realizacji zadań, w których istotne jest wyciagnięcie wniosków z dużych zbiorów,
    • aplikacje z pakietu MS Office (w szczególności Excel) masz w jednym palcu,
    • szybko się uczysz oraz potrafisz wykorzystać tę wiedzę w realizacji zadań projektowych,
    • nie boisz się myśleć nieszablonowo i lubisz pracować z ludźmi z pasją.

       to koniecznie zaaplikuj, bo może to być idealna praca dla Ciebie!

    Oferujemy:

    • interesującą pracę w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej w zespole specjalizującym się w ubezpieczeniach umowę o pracę,
    • możliwość pracy zdalnej,
    • dużą różnorodność wykonywanych zadań,
    • zaangażowanie w cały proces i odpowiedzialność za szeroki zakres działań,
    • szeroką ofertę benefitów, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
    • bogatą ofertę szkoleń.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.