Grupa KĘTY SA

Specjalista Centrum Wsparcia Usług IT

Grupa KĘTY SAO firmie

Grupa KĘTY SA

Generała Tadeusza Kościuszki 111

Kęty

Grupa KĘTY SA zbudowała uznaną na rynku Polskim markę w branży aluminiowej. Tworzy grupę kapitałową skupiającą producentów profili aluminiowych, systemów aluminiowych oraz opakowań giętkich, w ramach której zatrudnionych jest ponad 5 tys. osób.

Specjalista Centrum Wsparcia Usług IT
Miejsce pracy: Kęty/Bielsko-Biała

Zakres odpowiedzialności:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkownika w różnych obszarach biznesu, w szczególności z zakresu systemu ERP, współpracę z innymi działami i zespołami IT, współpracę z firmami wspierającymi kluczowe aplikacje, testowanie poprawności nadesłanych rozwiązań oraz udział w organizacji procesów wspieranych przez IT.

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe o kierunku informatyka/ekonomia/zarządzanie
  • znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację i korzystanie z dokumentacji technicznej
  • umiejętność korzystania z języka zapytań SQL
  • podstawowa wiedza z zakresu baz danych
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność szybkiego uczenia się i poszukiwania rozwiązań samodzielnie
  • umiejętność skutecznej komunikacji głównie telefonicznej
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność, skrupulatność, odpowiedzialność
  • prawo jazdy kategorii B

Mile widziane:

  • znajomość różnych obszarów biznesu (logistyka, produkcja, planowanie, finanse, sprzedaż)
  • znajomość funkcjonowania systemów zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP (pożądany INFOR LN6)
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych

Oferta firmy:

Bez względu na to, czy posiadasz doświadczenie odpowiadające profilowi czy praca w takiej roli to dla Ciebie nowość – zaproponujemy szkolenia pozwalające zdobywać i rozwijać umiejętności (w tym kursy językowe). A na co dzień wsparcia udzielą współpracownicy.

Pośród dodatkowych benefitów znajdziesz pracowniczy program emerytalny oraz opiekę medyczna dla pracownika i członków najbliższej rodziny.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym z dopiskiem:  wsparcie IT w terminie do 10.02.2020 za pomocą przycisku Aplikuj

Prosimy o dołączenie oświadczenia następującej treści: 

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przetwarzanie przez Grupę Kety SA moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Grupę Kęty SA przez okres 1 roku.

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przekazywanie moich danych osobowych innym spółkom wchodzącym w skład Grupy Kapitałowej Grupy Kęty SA na potrzeby prowadzonych przez nie rekrutacji.

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Grupa KĘTY SA zbudowała uznaną na rynku Polskim markę w branży aluminiowej. Tworzy grupę kapitałową skupiającą producentów profili aluminiowych, systemów aluminiowych oraz opakowań giętkich, w ramach której zatrudnionych jest ponad 5 tys. osób.

Specjalista Centrum Wsparcia Usług ITNumer ref.: Miejsce pracy: Kęty/Bielsko-Biała

Zakres odpowiedzialności:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie użytkownika w różnych obszarach biznesu, w szczególności z zakresu systemu ERP, współpracę z innymi działami i zespołami IT, współpracę z firmami wspierającymi kluczowe aplikacje, testowanie poprawności nadesłanych rozwiązań oraz udział w organizacji procesów wspieranych przez IT.

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe o kierunku informatyka/ekonomia/zarządzanie
  • znajomość j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację i korzystanie z dokumentacji technicznej
  • umiejętność korzystania z języka zapytań SQL
  • podstawowa wiedza z zakresu baz danych
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność szybkiego uczenia się i poszukiwania rozwiązań samodzielnie
  • umiejętność skutecznej komunikacji głównie telefonicznej
  • umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność, skrupulatność, odpowiedzialność
  • prawo jazdy kategorii B

Mile widziane:

  • znajomość różnych obszarów biznesu (logistyka, produkcja, planowanie, finanse, sprzedaż)
  • znajomość funkcjonowania systemów zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP (pożądany INFOR LN6)
  • doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych

Oferta firmy:

Bez względu na to, czy posiadasz doświadczenie odpowiadające profilowi czy praca w takiej roli to dla Ciebie nowość – zaproponujemy szkolenia pozwalające zdobywać i rozwijać umiejętności (w tym kursy językowe). A na co dzień wsparcia udzielą współpracownicy.

Pośród dodatkowych benefitów znajdziesz pracowniczy program emerytalny oraz opiekę medyczna dla pracownika i członków najbliższej rodziny.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym z dopiskiem:  wsparcie IT w terminie do 10.02.2020 za pomocą przycisku Aplikuj

Prosimy o dołączenie oświadczenia następującej treści: 

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przetwarzanie przez Grupę Kety SA moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Grupę Kęty SA przez okres 1 roku.

Wyrażam/nie wyrażam zgodę/-y na przekazywanie moich danych osobowych innym spółkom wchodzącym w skład Grupy Kapitałowej Grupy Kęty SA na potrzeby prowadzonych przez nie rekrutacji.

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy