Oferta pracy

Specjalista Contact Center / Contact Center Specialist

homfi

  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • wykonywanie połączeń wychodzących,

  • wprowadzanie Klientów do bazy CRM,

  • utrzymywanie standardów profesjonalnej obsługi Klientów telefonicznie oraz mailowo,

  • umawianie spotkań ze Specjalistami ds. Wynajmu i Sprzedaży Nieruchomości,

  • uczestniczenie w profesjonalnych szkoleniach,

  • rozwijanie swojej wiedzy związanej z bardzo dynamicznym rynkiem nieruchomości.

Nasze wymagania

  • umiejętność skutecznej komunikacji, zgodnej ze standardami poprawnej polszczyzny i obsługi Klienta na najwyższym poziomie,

  • poprawna dykcja i umiejętność modulacji głosu,

  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),

  • sprawne zarządzanie czasem,

  • samodzielne rozwiązywanie problemów oraz elastyczność w działaniu,

  • sprawna obsługa narzędzi Google,

  • zaangażowanie i entuzjazm do pracy,

  • poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę i jej efekty,

  • wysoka kultura osobista,

  • umiejętność współpracy z zespołem,

  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze Klienta – jeżeli jednak takiego nie posiadasz, wszystkiego Cię nauczymy.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy: kontrakt B2B, umowę zlecenie lub umowę o pracę,

  • profesjonalny sprzęt i narzędzia, m.in. tablet, smartfon, komputer, systemy informatyczne i dużo więcej,

  • możliwość pracy zdalnej,

  • prestiżowe, nowoczesne biuro w centrum Krakowa,

  • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • kartę MultiSport,

  • eventy integracyjne,

  • możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji,

  • pracę z marką, która jest liderem w swojej branży.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • siłownia w biurze

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa online

2

Spotkanie stacjonarne

homfi

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce wg Otodom. Nasza filozofia pracy opiera się na wiedzy eksperckiej i innowacyjnych rozwiązaniach. Zespół 270 specjalistów homfi z Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Gliwic i Radomia zapewnia naszym Klientom niespotykaną w innych miejscach kompleksowość usług towarzyszących procesom sprzedaży, zakupu i zarządzania nieruchomościami. Dzięki temu od 11 lat zmieniamy krajowy rynek, dając gwarancję najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji, standardu obsługi i skuteczności działań. Pracujemy zwinnie odpowiadając na potrzeby rynku. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną. Realizujemy wyjątkowe pomysły, wyznaczając trendy. Dostarczamy Klientom korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży nieruchomości. Wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy. Co więcej? Pracujemy w biurze i zespołowo, bo wierzymy, że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość.

Przewiń do profilu firmy