Ta oferta pracy jest nieaktualna od 167 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista CRM w Departamencie Zarządzania Kampaniami

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2019-01-07

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
    spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
    Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
    instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość
     
    Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisko:
    Specjalista CRM w Departamencie Zarządzania Kampaniami
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: pracuj/DZK/CRM

    Główne obowiązki:

    • Planowanie i realizowanie aktywności do bazy w zakresie aktywnego marketingu, w tym analiza biznesowo-ekonomiczna prowadzonych i planowanych działań
    • Rekomendowanie modyfikacji działań, kanałów prowadzonych działań i oferty w celu zwiększania ich efektywności
    • Identyfikowanie potrzeb poszczególnych segmentów bazy i wskazywanie potencjału sprzedażowego
    • Współpraca z innymi jednostkami Banku (w szczególności jednostki biznesowe odpowiedzialne za segmenty bazy, linie produktowe, kanały kontaktu oraz IT)
    • Definicja, kreowanie oraz utrzymanie kampanii kierowanych do bazy Klientów Banku
    • Udział w kolejnych fazach strategicznego projektu Banku - wdrożenia zintegrowanego systemu do zarządzania komunikacją bezpośrednią (system klasy Campaign Management): udział w dalszym rozwoju systemu, projektowaniu i testowaniu nowych funkcjonalności, integracji systemu z innymi systemami Banku
    • Przygotowanie analiz i raportów związanych z kreacją i optymalizacją kampanii
    • Wsparcie rozwoju części bazodanowej systemu zarządzania kampaniami

     Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i nauki ścisłe
    • Minimum rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku o podobnym zakresie zadań
    • Praktyczna wiedza z zakresu aktywnego marketingu prowadzonego do bazy
    • Znajomość zagadnień z zakresu marketingu opartego na zdarzeniach/sygnałach będzie dodatkowym ważnym atutem
    • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
    • Doświadczenie w analizie danych biznesowych
    • Znajomość 4GL-a (co najmniej podstawowa) i środowiska SAS (mile widziane SAS CI Studio)
    • Znajomość języka SQL, znajomość i środowiska MS SQL Server będzie dodatkowym atutem
    • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Umiejętności analityczne
    • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

    Oferujemy:

    • Interesującą i odpowiedzialną pracę
    • Udział w strategicznym projekcie wdrożenia zintegrowanego systemu do zarządzania kampaniami
    • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
    • Atrakcyjny pakiet socjalny
    Aplikuj teraz na:
    www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt

    w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
    W formularzu wpisz numer referencyjny.
    Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
    bottom