Oferta pracy

Michael Page

Specjalista Customer Service

Michael PageO firmie

  • Jelcz-Laskowice, dolnośląskie

  • Ważna 10 godzin
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Czas na zmiany?
Specjalista Customer Service
Jelcz-Laskowice JN -042021-2555155

Specjalista Customer Service odpowiedzialny za bieżącą obsługę i rozwój współpracy z międzynarodowymi klientami firmy produkcyjnej działającej w dynamicznie rozwijającej się branży.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma produkcyjna, międzynarodowy uznany pracodawca działający w stale rosnącej gałęzi produkcji. W związku z rozwojem swoich struktur, do swojego zespołu Obsługi Klienta poszukuje kandydata na stanowisko Senior Customer Service Specialist, który odpowiadać będzie za jednych z najważniejszych klientów firmy w Europie.

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakość obsługi i współpracy z klientami firmy
  • Praca z dokumentacją sprzedażową-faktury, zlecenia oraz dokumentacja transportowa
  • Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów w procesie realizacji zamówień
  • Koordynowanie kwestii związanych z obsługą reklamacji
  • Podtrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier, magister)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, min. 3 lata
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym
  • Wysokie kompetencje interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz proaktywność
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • Atrakcyjna i pełna wyzwań praca w międzynarodowej firmie produkcyjnej w zgranym i profesjonalnym zespole
  • Ciekawa praca z klientami B2B zlokalizowanymi w Europie
  • Realna możliwość rozwoju i zdobycia ciekawych doświadczeń w dojrzałej organizacji
  • Program wdrożenia po dołączeniu do firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna umowa o pracę
  • Atrakcyjny pakiet benefitów w tym opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne oraz inne dodatki pozapłacowe
    

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.

Aplikuję

Dlaczego Michael Page?

Kandydat w centrum uwagi  Doradztwo i pełne wsparcie  Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

Kandydat w centrum uwagi

 

Doradztwo i pełne wsparcie

 

Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców

Specjalista Customer ServiceNumer ref.: JN -042021-2555155

Specjalista Customer Service odpowiedzialny za bieżącą obsługę i rozwój współpracy z międzynarodowymi klientami firmy produkcyjnej działającej w dynamicznie rozwijającej się branży.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma produkcyjna, międzynarodowy uznany pracodawca działający w stale rosnącej gałęzi produkcji. W związku z rozwojem swoich struktur, do swojego zespołu Obsługi Klienta poszukuje kandydata na stanowisko Senior Customer Service Specialist, który odpowiadać będzie za jednych z najważniejszych klientów firmy w Europie.

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakość obsługi i współpracy z klientami firmy
  • Praca z dokumentacją sprzedażową-faktury, zlecenia oraz dokumentacja transportowa
  • Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów w procesie realizacji zamówień
  • Koordynowanie kwestii związanych z obsługą reklamacji
  • Podtrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe (licencjat, inżynier, magister)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, min. 3 lata
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym
  • Wysokie kompetencje interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz proaktywność
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

  • Atrakcyjna i pełna wyzwań praca w międzynarodowej firmie produkcyjnej w zgranym i profesjonalnym zespole
  • Ciekawa praca z klientami B2B zlokalizowanymi w Europie
  • Realna możliwość rozwoju i zdobycia ciekawych doświadczeń w dojrzałej organizacji
  • Program wdrożenia po dołączeniu do firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna umowa o pracę
  • Atrakcyjny pakiet benefitów w tym opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne oraz inne dodatki pozapłacowe
    

Ogłoszenie archiwalne