Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista do spraw informatyki do HelpDesk Centrum Informatyki

Uniwersytet Jagielloński

Uniwersytet Jagielloński

Gołębia 24

Kraków

Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalisty do spraw informatyki
do HelpDesk Centrum Informatyki

Opis stanowiska pracy:

Zatrudniona osoba będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za pomoc informatyczną związaną z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania dla pracowników, studentów i doktorantów UJ.

Wymagania kwalifikacyjne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane – techniczne)
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy z użytkownikami (mile widziane - z użytkownikami w instytucji publicznej)
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • umiejętność szybkiego rozwiązywania zgłaszanych przez użytkowników problemów związanych z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • biegła znajomość obsługi komputerów PC
  • biegła znajomość MS Windows, MS Office
  • podstawową znajomość Mac OS, iOS, Android oraz usług i aplikacji dostępnych w ramach Microsoft 365
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średnio zaawansowanym
  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań, zdolność do realizacji wielu zadań równocześnie, odporność na stres
  • kreatywne podchodzenie do powierzonych zadań i obowiązków
  • gotowość do nauki i poszerzania kompetencji

Oferujemy:

  • stabilną prace z możliwością rozwoju zawodowego w nowo powstałym Centrum Informatyki
  • pracę z rozbudowaną infrastrukturą, zapewniającą ciągły rozwój wiedzy i umiejętności
  • uczestnictwo w interesujących projektach
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i odbywania szkoleń
  • miłą atmosferę i przyjazne zasady pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku)

Forma składania aplikacji: Zainteresowani proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres ci@uj.edu.pl w temacie wiadomości wpisując Informatyk - HelpDesk” w terminie do dnia 3 grudnia 2021 roku.

Warunkiem przyjęcia do pracy jest pozostawanie w zatrudnieniu w ramach stosunku pracy wyłącznie w Uniwersytecie Jagiellońskim.

Centrum Informatyki UJ zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne