Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista do spraw informatyki do HelpDesk Centrum Informatyki
Uniwersytet Jagielloński
- Gołębia 24, 31-007 Kraków, PolskaKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Uniwersytet Jagielloński
Gołębia 24
Kraków
Uniwersytet Jagielloński ogłasza konkurs na stanowisko
Specjalisty do spraw informatyki
do HelpDesk Centrum Informatyki
Opis stanowiska pracy:
Zatrudniona osoba będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za pomoc informatyczną związaną z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania dla pracowników, studentów i doktorantów UJ.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane – techniczne)
- kilkuletnie doświadczenie w pracy z użytkownikami (mile widziane - z użytkownikami w instytucji publicznej)
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- umiejętność szybkiego rozwiązywania zgłaszanych przez użytkowników problemów związanych z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
- biegła znajomość obsługi komputerów PC
- biegła znajomość MS Windows, MS Office
- podstawową znajomość Mac OS, iOS, Android oraz usług i aplikacji dostępnych w ramach Microsoft 365
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średnio zaawansowanym
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań, zdolność do realizacji wielu zadań równocześnie, odporność na stres
- kreatywne podchodzenie do powierzonych zadań i obowiązków
- gotowość do nauki i poszerzania kompetencji
Oferujemy:
- stabilną prace z możliwością rozwoju zawodowego w nowo powstałym Centrum Informatyki
- pracę z rozbudowaną infrastrukturą, zapewniającą ciągły rozwój wiedzy i umiejętności
- uczestnictwo w interesujących projektach
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i odbywania szkoleń
- miłą atmosferę i przyjazne zasady pracy
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku)
Forma składania aplikacji: Zainteresowani proszeni są o przesłanie listu motywacyjnego i CV pocztą elektroniczną na adres ci@uj.edu.pl w temacie wiadomości wpisując „Informatyk - HelpDesk” w terminie do dnia 3 grudnia 2021 roku.
Warunkiem przyjęcia do pracy jest pozostawanie w zatrudnieniu w ramach stosunku pracy wyłącznie w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Centrum Informatyki UJ zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne