Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista do spraw informatyki do HelpDesku
Uniwersytet JagiellońskiO firmie
- Gołębia 24, 31-007 Kraków, PolskaKraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Uniwersytet Jagielloński
Gołębia 24
Kraków
Dział Usług Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalisty do spraw informatyki do HelpDesku
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane – techniczne)
- kilkuletnie doświadczenie w pracy z użytkownikami (mile widziane - z użytkownikami w instytucji publicznej)
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- umiejętność szybkiego rozwiązywania zgłaszanych przez użytkowników problemów związanych z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
- biegła znajomość obsługi komputerów PC
- biegła znajomość MS Windows, MS Office
- podstawowa znajomość Mac OS, iOS, Android oraz usług i aplikacji dostępnych w ramach Microsoft 365
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średnio zaawansowanym
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań, zdolność do realizacji wielu zadań równocześnie, odporność na stres
- kreatywne podchodzenie do powierzonych zadań i obowiązków
- gotowość do nauki i poszerzania kompetencji
Opis: Zatrudniona osoba będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za pomoc informatyczną dla pracowników, studentów i doktorantów UJ.
Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę, pełny etat.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie:
- CV;
- listu motywacyjnego;
- skanu podpisanej informacji i zgody na przetwarzanie danych osobowych.
temat wiadomości: „informatyk - HelpDesk”
Ogłoszenie archiwalne