Oferta pracy

Specjalista do spraw informatyki do HelpDesku

Uniwersytet JagiellońskiO firmie

Uniwersytet Jagielloński

Gołębia 24

Kraków

Dział Usług Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

poszukuje pracownika na stanowisko

Specjalisty do spraw informatyki do HelpDesku

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane – techniczne)
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy z użytkownikami (mile widziane - z użytkownikami w instytucji publicznej)
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • umiejętność szybkiego rozwiązywania zgłaszanych przez użytkowników problemów związanych z działaniem i użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • biegła znajomość obsługi komputerów PC
  • biegła znajomość MS Windows, MS Office
  • podstawowa znajomość Mac OS, iOS, Android oraz usług i aplikacji dostępnych w ramach Microsoft 365
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średnio zaawansowanym
  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu zadań, zdolność do realizacji wielu zadań równocześnie, odporność na stres
  • kreatywne podchodzenie do powierzonych zadań i obowiązków
  • gotowość do nauki i poszerzania kompetencji

Opis: Zatrudniona osoba będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za pomoc informatyczną dla pracowników, studentów i doktorantów UJ.

Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę, pełny etat.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie:

  • CV;
  • listu motywacyjnego;
  • skanu podpisanej informacji i zgody na przetwarzanie danych osobowych.

temat wiadomości: „informatyk - HelpDesk”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy