Specjalista ds. Administracji Assistance

Hertz Rent a Car PolskaO firmie

Hertz Rent a Car Polska

Lotnisko Chopina

Warszawa

Hertz Rent a Car Polska
 
Firma HERTZ zajmująca się krótkoterminowym wynajmem samochodów w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Assistance

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Wybrany przez nas Kandydat/ka będzie zajmował/a się:

  • Bezpośrednią współpracą z kontrahentami w zakresie rozliczeń,
  • Kompletacją i archiwizacją dokumentacji związanej z usługami,
  • Kontrola rozliczeń z kontrahentami,
  • Prowadzenie administracji umów z kontrahentami,
  • Współpraca z operatorami kontrahentów w zakresie administracji wynajmów,
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji powierzonych zadań.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w pracy u ubezpieczyciela lub operatora assistance będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Podstawowa znajomość budowy i obsługi technicznej samochodu.

Oferujemy:

  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Niezbędne szkolenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bezpośredni wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w (04-193) Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 34 nr KRS: 0000037337 („Administrator”), na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które aplikuję oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zamieszczoną przez Administratora na https://hertzpoland.pl/media/rekrutacja. Dodatkowe informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem mailowym [email protected]
Hertz Rent a Car Polska
 
Firma HERTZ zajmująca się krótkoterminowym wynajmem samochodów w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji AssistanceNumer ref.: Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Wybrany przez nas Kandydat/ka będzie zajmował/a się:

  • Bezpośrednią współpracą z kontrahentami w zakresie rozliczeń,
  • Kompletacją i archiwizacją dokumentacji związanej z usługami,
  • Kontrola rozliczeń z kontrahentami,
  • Prowadzenie administracji umów z kontrahentami,
  • Współpraca z operatorami kontrahentów w zakresie administracji wynajmów,
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji powierzonych zadań.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w pracy u ubezpieczyciela lub operatora assistance będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Podstawowa znajomość budowy i obsługi technicznej samochodu.

Oferujemy:

  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Niezbędne szkolenia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Bezpośredni wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Motorent Sp. z o.o. z siedzibą w (04-193) Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 34 nr KRS: 0000037337 („Administrator”), na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które aplikuję oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zamieszczoną przez Administratora na https://hertzpoland.pl/media/rekrutacja. Dodatkowe informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem mailowym [email protected]

Ogłoszenie archiwalne