Specjalista ds. Administracji

FBSERWIS S A

  • Bojanowo

    Bojanowo, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:7:00-15:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną kontraktu

  • Bieżąca obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)

  • Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki

  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego

  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców

  • Tworzenie raportów i zestawień

  • Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów itp.

  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie pracy administracyjnej/asystenckiej w organizacji z branży drogowej

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów

  • Podstawowa znajomość z zakresy prawa pracy i rachunkowości

  • Dobra znajomość MS Office

  • Umiejętność organizacji pracy

  • Komunikatywność, otwartość oraz łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi

  • Pozytywne nastawienie oraz zaangażowanie w powierzone zadania

  • Rzetelność, proaktywność i sumienność

To oferujemy

  • Umowa o pracę na pełny etat

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy

  • Prywatna opieka medyczna z możliwością uzupełnienia o pakiet stomatologiczny

  • 50% dofinansowania do karty sportowej

  • Kurs angielskiego, niemieckiego oraz hiszpańskiego w formie online dla Pracownika oraz jednej osoby towarzyszącej

  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin/imienin

  • System poleceń pracowniczych

  • Współpraca z zespołem profesjonalistów z branży drogowej

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • opieka stomatologiczna

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Spotkanie z rekruterem

FBSERWIS S A

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:

- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,

- modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie drogowe,

- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,

- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w tym dwie z własnym składowiskiem,

- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.

Przewiń do profilu firmy