Oferta pracy

Specjalista ds. administracji danych produktowych

Lilou Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja procesu realizacji zamówienia zgodnie z przyjętymi terminami i wytycznymi.

  • Nadzór dokumentacji dotyczącej patentów i jakości.

  • Kontakty z dostawcami i agencjami zewnętrznymi w ramach kontroli dostaw (ilości, terminy, jakość)

  • Nadzór nad obiegiem oraz tłumaczenie dokumentacji od dostawców, agencji celnej.

  • Nadzór nad przepływem dokumentów pomiędzy działami Sourcing – Księgowość.

  • Zlecanie dodatkowych kontroli u dostawców zgodnie z przyjętymi zasadami.

  • Zakładanie nowych kart produktów i utrzymanie bazy danych o produkcie.

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w dziale zakupów / sourcing w sektorze biżuterii, dekoracji, fashion lub pokrewnym.

  • Wykształcenie wyższe.

  • Wiedza z zakresu organizacji procesów produkcyjnych i zapewnienia jakości; znajomość Systemu Zarządzania Jakością będzie mile widziana.

  • Znajomość technologii wytwarzania produktów z metali i kamienia, w tym z materiałów szlachetnych będzie dodatkowym atutem.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny ze względu na współpracę z klientem międzynarodowym).

  • Dobra organizacja pracy.

  • Samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu zadań.

  • Dobra znajomość programu MS Office, szczególnie Excel.

  • Umiejętność analitycznego myślenia i planowania.

  • Umiejętność pracy w grupie i dobra komunikacja.

To oferujemy

  • Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.

  • Stabilne zatrudnienie.

  • Przyjazne środowisko pracy.

  • Profesjonalne szkolenia.

  • Zniżkę na produkty z oferty Lilou.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi