Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

FBSERWIS S A

  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów

  • Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)

  • Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki

  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego

  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców

  • Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.

  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów

  • Dobra znajomości MS Office

  • Umiejętność organizacji pracy

  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi

  • Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania

  • Rzetelność, pro aktywność i sumienność

  • Prawa jazdy kat. B

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie przy realizacji ciekawych projektów w firmie o dużych perspektywach rozwoju

  • Pracę w oparciu o partnerskie relacje, zależy nam na utrzymaniu dobrej atmosfery i wzajemnym szacunku

  • Potrafimy docenić zaangażowanie i efektywność naszych pracowników. Twoje starania w codziennej pracy zostaną zauważone

  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty na zajęcia sportowe)

  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

FBSERWIS S A

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:

- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,

- modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie drogowe,

- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,

- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w tym dwie z własnym składowiskiem,

- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.

Przewiń do profilu firmy