Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

Primagran Sp. z o.o.

4 0004 800 brutto / mies.
  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie przepływem korespondencji i dokumentów w tym: umowy, pisma, protokoły, pełnomocnictwa, upoważnienia (w formie papierowej oraz elektronicznej),

  • prowadzenie rejestrów sprzętów IT, nadzór nad stanem, wydawaniem/odbieraniem sprzętu, organizacja serwisu zewnętrznego, przyjmowanie zgłoszeń o błędach itp.,

  • przygotowanie stanowisk pracy dla pracowników, wsparcie HR w procesach on/off- boardingu,

  • monitorowanie i zarządzanie mini flotą (wydawanie/odbiór, terminowe badania i ubezpieczenia, stan techniczny, eksploatacja, organizacja napraw itp.)

  • utrzymanie przestrzeni biurowej i wyposażenia w odpowiednim stanie (nadzór nad podwykonawcami, zlecanie cyklicznych działań, w tym serwisów, napraw itp.,

  • podejmowanie gości i dbałość o estetykę biura,

  • nadzór nad kalendarzem Zarządu, organizacją spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie agendy, notatek, follow up, zapewnienie niezbędnych zasobów,

  • organizacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji, prowadzenie kasy firmowej,

  • monitorowanie zużycia materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i zarządzanie ich stanami,

  • bieżące wsparcie Zarządu oraz pracowników z innych działów,

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;

Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie,

  • min. 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • dobra znajomość pakietu MS Office,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;

  • dyplomacja i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • umiejętność ustalania priorytetów, dynamizm i skuteczności w działaniu,

  • umiejętność przygotowania prezentacji, raportów i analiz,

  • umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji i nastawienie na współpracę w zespole,

  • asertywność, sumienność i samodzielność,

  • wysoka kultura osobista, dyskrecja;

To oferujemy

  • rozwijającą i pełną wyzwań pracę w firmie rodzinnej, działającej na ponad 12 rynkach,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,

  • pracę w młodym, otwartym zespole, w którym panuje bardzo dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,

  • benefity pozapłacowe m.in.: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce i soki itp;

  • możliwość pracy w dwóch lokalizacjach: od poniedziałku do czwartku – Zakład w Żuławkach oraz piątki w biurze w OBC Gdańsk.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Primagran Sp. z o.o.

Primagran jest nowoczesną firmą rodzinną, jednym z liderów w branży oraz laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy również prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019.

Chcąc spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie tworzymy i dostarczamy wysokiej jakości produkty, głównie zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne. Działamy w modelu e-commerce. Nasza marka jest ceniona na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Austrii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, Czechach, Słowacji czy na Węgrzech.

Przewiń do profilu firmy