dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Administracji
BFI Sp. z o.o. Sp.k.
- aleja Zwycięstwa 173, Redłowo, GdyniaGdynia, pomorskie
- ogłoszenie wygasło 24 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
BFI Sp. z o.o. Sp.k.
aleja Zwycięstwa 173
Redłowo
Gdynia
Twój zakres obowiązków
Wprowadzanie faktur zakupowych
Sporządzanie faktur sprzedażowych
Kompletowanie dokumentów transportowych
Windykacja przeterminowanych należności
Sporządzanie umów współpracy
Archiwizacja dokumentów
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Współpraca z innymi działami firmy
Ogólna praca biurowa
Nasze wymagania
Ukończone studia na kierunkach ekonomia, finanse (mile widziane również osoby studiujące na wskazanych kierunkach)
Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
Wysokie zaangażowanie i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
Kompetencje do pracy w zespole
Pozytywna energia, otwartość i dobre nastawienie
To oferujemy
Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej
Uczciwe zasady działania i stabilny czas pracy
Zdobycie szerokiej wiedzy w kierunku administracji i finansów
Pracę w klimatycznie zaprojektowanym biurze w doskonałej lokalizacji około 8-12 minut piechotą od stacji Gdynia Redłowo
Rodzinną atmosferę, partnerskie relacje i jasno określone cele, ponieważ liczymy, że dołączysz do nas na wiele lat
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
owoce
spotkania integracyjne
preferencyjne pożyczki
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
Wpadnij na kawę! Obejrzyj nasz filmik i zobacz, jak się u nas pracuje:
Filmik znajdziesz w galerii🎬
BFI Sp. z o.o. Sp.k.
BFI to firma z branży Transport-Spedycja-Logistyka, gdzie poza samym transportem ważni są ludzie i rodzinna atmosfera.
Jesteśmy 60-osobowym zespołem. I to bardzo dobrym zespołem. Naprawdę.
Oczywiście ciężko pracujemy na zaufanie i zadowolenie naszych klientów, ale robimy to w świetnej atmosferze, łamiąc przy okazji wiele stereotypów. Jesteśmy ekipą od zadań specjalnych, mamy imponującą wiedzę o branży transportowej i nie wahamy się jej używać.
Co robimy? Dostarczamy ładunki – na czas, na miejsce i na pewno. W naszej flocie jest ponad sto zakontraktowanych zestawów o określonych specjalizacjach. Są to: FTL plandeki, FCL kontenery, FTL ruchome podłogi.
Praca z nami daje dużo satysfakcji, ponieważ jesteśmy zaangażowani, świadomi potrzeb klientów i zmotywowani, by podnosić poprzeczki. Stawiamy na terminowość, bezpieczeństwo, konkurencyjne ceny i elastyczne warunki współpracy. Jest jeszcze jakość wykonywanych usług… Rzecz jasna najwyższa! I to nie są gładkie słowa – my naprawdę skupiamy się na zadaniu, maksymalizując wysiłki. Tak, mamy silną pozycję na rynku i zawdzięczamy ją z jednej strony zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci, a z drugiej – dobrej organizacji i silnej identyfikacji zespołu z celami firmy.
Jesteśmy przy tym skupieni nie tylko na generowaniu zysków, ale również na czerpaniu ogromnej przyjemności z tego, co robimy na co dzień i z jak świetną ekipą dowozimy rezultaty dla naszych klientów.
Jeśli szukasz komfortowego miejsca pracy z klimatem, gdzie szefowie mają czas na rozmowę z pracownikami oraz dają ludziom realne możliwości rozwoju to z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole.