Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

aleja Zwycięstwa 173

Redłowo

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie faktur zakupowych

  • Sporządzanie faktur sprzedażowych

  • Kompletowanie dokumentów transportowych

  • Windykacja przeterminowanych należności

  • Sporządzanie umów współpracy

  • Archiwizacja dokumentów

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  • Współpraca z innymi działami firmy

  • Ogólna praca biurowa

Nasze wymagania

  • Ukończone studia na kierunkach ekonomia, finanse (mile widziane również osoby studiujące na wskazanych kierunkach)

  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków

  • Wysokie zaangażowanie i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań

  • Kompetencje do pracy w zespole

  • Pozytywna energia, otwartość i dobre nastawienie

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej

  • Uczciwe zasady działania i stabilny czas pracy

  • Zdobycie szerokiej wiedzy w kierunku administracji i finansów

  • Pracę w klimatycznie zaprojektowanym biurze w doskonałej lokalizacji około 8-12 minut piechotą od stacji Gdynia Redłowo

  • Rodzinną atmosferę, partnerskie relacje i jasno określone cele, ponieważ liczymy, że dołączysz do nas na wiele lat

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Wpadnij na kawę! Obejrzyj nasz filmik i zobacz, jak się u nas pracuje:

Filmik znajdziesz w galerii🎬

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

BFI to firma z branży Transport-Spedycja-Logistyka, gdzie poza samym transportem ważni są ludzie i rodzinna atmosfera.

Jesteśmy 60-osobowym zespołem. I to bardzo dobrym zespołem. Naprawdę.

Oczywiście ciężko pracujemy na zaufanie i zadowolenie naszych klientów, ale robimy to w świetnej atmosferze, łamiąc przy okazji wiele stereotypów. Jesteśmy ekipą od zadań specjalnych, mamy imponującą wiedzę o branży transportowej i nie wahamy się jej używać.

Co robimy? Dostarczamy ładunki – na czas, na miejsce i na pewno. W naszej flocie jest ponad sto zakontraktowanych zestawów o określonych specjalizacjach. Są to: FTL plandeki, FCL kontenery, FTL ruchome podłogi.

Praca z nami daje dużo satysfakcji, ponieważ jesteśmy zaangażowani, świadomi potrzeb klientów i zmotywowani, by podnosić poprzeczki. Stawiamy na terminowość, bezpieczeństwo, konkurencyjne ceny i elastyczne warunki współpracy. Jest jeszcze jakość wykonywanych usług… Rzecz jasna najwyższa! I to nie są gładkie słowa – my naprawdę skupiamy się na zadaniu, maksymalizując wysiłki. Tak, mamy silną pozycję na rynku i zawdzięczamy ją z jednej strony zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci, a z drugiej – dobrej organizacji i silnej identyfikacji zespołu z celami firmy.

Jesteśmy przy tym skupieni nie tylko na generowaniu zysków, ale również na czerpaniu ogromnej przyjemności z tego, co robimy na co dzień i z jak świetną ekipą dowozimy rezultaty dla naszych klientów.

Jeśli szukasz komfortowego miejsca pracy z klimatem, gdzie szefowie mają czas na rozmowę z pracownikami oraz dają ludziom realne możliwości rozwoju to z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole.

Przewiń do profilu firmy