background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji

BFI Sp. z o.o. Sp.k.O firmie

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

aleja Zwycięstwa 173

Redłowo

Gdynia

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie faktur zakupowych
  • Sporządzanie faktur sprzedażowych
  • Kompletowanie dokumentów transportowych
  • Windykacja przeterminowanych należności
  • Sporządzanie umów współpracy
  • Archiwizacja dokumentów
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Ogólna praca biurowa

Nasze wymagania

  • Ukończone studia na kierunkach ekonomia, finanse (mile widziane również osoby studiujące na wskazanych kierunkach)
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • Wysokie zaangażowanie i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
  • Kompetencje do pracy w zespole
  • Pozytywna energia, otwartość i dobre nastawienie

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie transportowej
  • Uczciwe zasady działania i stabilny czas pracy
  • Zdobycie szerokiej wiedzy w kierunku administracji i finansów
  • Pracę w klimatycznie zaprojektowanym biurze w doskonałej lokalizacji około 8-12 minut piechotą od stacji Gdynia Redłowo
  • Rodzinną atmosferę, partnerskie relacje i jasno określone cele, ponieważ liczymy, że dołączysz do nas na wiele lat

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • preferencyjne pożyczki
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata

Wpadnij na kawę! Obejrzyj nasz filmik i zobacz, jak się u nas pracuje:

Filmik znajdziesz w galerii🎬

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

BFI to firma z branży Transport-Spedycja-Logistyka, gdzie poza samym transportem ważni są ludzie i rodzinna atmosfera.

Jesteśmy 60-osobowym zespołem. I to bardzo dobrym zespołem. Naprawdę.

Oczywiście ciężko pracujemy na zaufanie i zadowolenie naszych klientów, ale robimy to w świetnej atmosferze, łamiąc przy okazji wiele stereotypów. Jesteśmy ekipą od zadań specjalnych, mamy imponującą wiedzę o branży transportowej i nie wahamy się jej używać.

Co robimy? Dostarczamy ładunki – na czas, na miejsce i na pewno. W naszej flocie jest ponad sto zakontraktowanych zestawów o określonych specjalizacjach. Są to: FTL plandeki, FCL kontenery, FTL ruchome podłogi.

Praca z nami daje dużo satysfakcji, ponieważ jesteśmy zaangażowani, świadomi potrzeb klientów i zmotywowani, by podnosić poprzeczki. Stawiamy na terminowość, bezpieczeństwo, konkurencyjne ceny i elastyczne warunki współpracy. Jest jeszcze jakość wykonywanych usług… Rzecz jasna najwyższa! I to nie są gładkie słowa – my naprawdę skupiamy się na zadaniu, maksymalizując wysiłki. Tak, mamy silną pozycję na rynku i zawdzięczamy ją z jednej strony zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci, a z drugiej – dobrej organizacji i silnej identyfikacji zespołu z celami firmy.

Jesteśmy przy tym skupieni nie tylko na generowaniu zysków, ale również na czerpaniu ogromnej przyjemności z tego, co robimy na co dzień i z jak świetną ekipą dowozimy rezultaty dla naszych klientów.

Jeśli szukasz komfortowego miejsca pracy z klimatem, gdzie szefowie mają czas na rozmowę z pracownikami oraz dają ludziom realne możliwości rozwoju to z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Administracji, aleja Zwycięstwa 173, Redłowo, Gdynia