Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

aleja Zwycięstwa 173

Redłowo

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie faktur zakupowych

  • Sporządzanie faktur sprzedażowych

  • Kompletowanie dokumentów transportowych

  • Windykacja przeterminowanych należności

  • Sporządzanie umów współpracy

  • Archiwizacja dokumentów

  • Współpraca z innymi działami firmy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe (administracja, finanse, ekonomia lub pokrewne)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu codziennych obowiązków

  • Zaangażowanie i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań

  • Kompetencje do pracy w zespole

  • Pozytywna energia, otwartość i dobre nastawienie

To oferujemy

  • Już od pierwszego dnia pracy poczujesz się częścią drużyny. Na czas wdrożenia zapewniamy Ci wsparcie opiekuna, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej organizacji i zagwarantuje najlepszy start w nowe obowiązki. Wiemy czym jest właściwy onboarding i wartościowe szkolenia

  • Dbamy o Twój komfort pracy, dlatego zapewnimy Ci dogodne warunki pracy w nowoczesnym, świetnie zlokalizowanym biurze w Gdyni

  • Cenimy wysoką kulturę organizacji, która rozumie, że dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa

  • Umowa o pracę i Twoja satysfakcja to dla nas podstawa

  • Twoje przyszłe benefity: prywatna opieka medyczna, karta multisport i zadowolenie z pracy

  • Do tego wszystkiego dodajemy świetną kawę, jeszcze lepszą atmosferę, wzajemny szacunek i partnerskie relacje

  • No i oczywiście.. pozytywny i fajny zespół!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • inicjatywy dobroczynne

Wpadnij na kawę! Obejrzyj nasz filmik i zobacz, jak się u nas pracuje:

Filmik znajdziesz w galerii🎬

BFI Sp. z o.o. Sp.k.

BFI to firma z branży Transport-Spedycja-Logistyka, gdzie poza samym transportem ważni są ludzie i rodzinna atmosfera.

Jesteśmy ponad 60-osobowym zespołem. I to bardzo dobrym zespołem. Naprawdę.

Oczywiście ciężko pracujemy na zaufanie i zadowolenie naszych klientów, ale robimy to w świetnej atmosferze, łamiąc przy okazji wiele stereotypów. Jesteśmy ekipą od zadań specjalnych, mamy imponującą wiedzę o branży transportowej i nie wahamy się jej używać.

Co robimy? Dostarczamy ładunki – na czas, na miejsce i na pewno. W naszej flocie jest ponad sto zakontraktowanych zestawów o określonych specjalizacjach. Są to: FTL plandeki, FCL kontenery, FTL ruchome podłogi.

Praca z nami daje dużo satysfakcji, ponieważ jesteśmy zaangażowani, świadomi potrzeb klientów i zmotywowani, by podnosić poprzeczki. Stawiamy na terminowość, bezpieczeństwo, konkurencyjne ceny i elastyczne warunki współpracy. Jest jeszcze jakość wykonywanych usług… Rzecz jasna najwyższa! I to nie są gładkie słowa – my naprawdę skupiamy się na zadaniu, maksymalizując wysiłki. Tak, mamy silną pozycję na rynku i zawdzięczamy ją z jednej strony zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci, a z drugiej – dobrej organizacji i silnej identyfikacji zespołu z celami firmy.

Jesteśmy przy tym skupieni nie tylko na generowaniu zysków, ale również na czerpaniu ogromnej przyjemności z tego, co robimy na co dzień i z jak świetną ekipą dowozimy rezultaty dla naszych klientów.

Jeśli szukasz komfortowego miejsca pracy z klimatem, gdzie szefowie mają czas na rozmowę z pracownikami oraz dają ludziom realne możliwości rozwoju to z pewnością odnajdziesz się w naszym zespole.

Przewiń do profilu firmy