Oferta pracy

Specjalista ds. administracji i biura

MUSO ACCOUNTING SOLUTIONSO firmie

  • Kielce, świętokrzyskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

dla jednego z naszych klientów poszukujemy

Specjalista ds. administracji i biura

Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (współpraca z Zarządem spółki),
  • wprowadzanie danych do aplikacji analitycznej i przygotowywanie raportów oraz cyklicznych zestawień wyników spółki,
  • rozliczanie kosztów i wystawianie faktur,
  • przyjmowanie, weryfikacja danych i dokumentów źródłowych,
  • prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
  • nadzór nad archiwizacją dokumentów firmowych (umowy, aneksy),
  • nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną,
  • współpraca z dostawcami floty samochodowej – weryfikacja kosztów.

Czego oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, World),
  • bardzo dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjności i zaangażowania,
  • samodzielności i umiejętności pracy w zespole,
  • skrupulatności, dokładności oraz analitycznego myślenia.

Znajomość podstaw księgowości, zdolności analityczne, biegła obsługa programu excel oraz doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową będą dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia, umowę o pracę - pełen etat,
  • wynagrodzenie podstawowe plus premia wynikowa,
  • możliwość rozwoju zawodowego, ubezpieczenie i pakiet socjalny.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy