Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji i Controllingu

Klient Pracuj.plO firmie

  • Żukowo, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
 

Specjalista ds. Administracji i Controllingu

Dla naszego klienta, firmy świadczącej usługi elektryczno-budowlane na terenie województwa pomorskiego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji i Controllingu

Miejsce pracy: Żukowo

 

Osoba, którą zatrudnimy, będzie odpowiadała za współpracę z biurem rachunkowym – w tym za realizację takich zadań, jak:

  • przygotowywanie dokumentacji księgowej według standardów uzgodnionych z biurem rachunkowym, opisywanie ich i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym oraz cotygodniowa wysyłka do biura księgowego
  • wystawianie faktur sprzedaży (w porozumieniu z biurem rachunkowym)
  • weryfikacja dokumentacji oraz faktur
  • weryfikacja zapisów umów oraz zgodności płatności z tym umowami (w tym m.in. weryfikacja potrąceń gwarancyjnych)
  • przygotowywanie przelewów do płatności, zestawień płatności oraz zestawień wpływów i wpływów 
  • odpowiedzialność za terminowy spływ faktur okresowych oraz przygotowywanie dokumentów związanych z leasingami
  • prowadzenie ewidencji kasowej
  • prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami
  • zbieranie danych i przygotowywanie raportów controllingowych wedle obowiązujących procedur
  • pozyskiwanie zaświadczeń o niezaleganiu z ZUS, US oraz innych urzędów
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z rozliczaniem projektów
  • przygotowywanie raportów na zlecenie Zarządu
  • obsługa dokumentacji administracyjnej
  • wsparcie pracowników w zakresie realizacji zadań administracyjnych
  • archiwizacja dokumentów administracyjno-księgowych

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)
  • co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności programu Excel – m.in. stosowanie formuł matematycznych i tabel przestawnych, wyszukiwanie danych oraz ich estetyczna obróbka)
  • umiejętność sporządzania zestawień i analiz
  • prawo jazdy kat. B
  • dokładność, skrupulatność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole oraz chęć poszerzania swojej wiedzy i kompetencji
  • atutami będą znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków CIT oraz VAT, a także komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz prywatną opiekę medyczną
  • kartę Benefit Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy