Oferta pracy

Specjalista ds. administracji i finansów

DIGITRONIC AUTOGAS Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Elewatorska 9
    Białystok, podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

DIGITRONIC AUTOGAS Sp. z o.o. Sp. k.

Elewatorska 9

Białystok

DIGITRONIC AUTOGAS, poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. administracji i finansów. Mamy ponad dwudziestoletnie doświadczenie na rynku autogazowym zdobyte w niemal 40 krajach na całym świecie.

Specjalista ds. administracji i finansów

Do twoich zadań będzie należało:

  • Nadzorowanie i koordynowanie głównych procesów księgowo-kadrowych oraz finansowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji księgowej według standardów uzgodnionych z biurem rachunkowym, opisywanie ich i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym,
  • Monitorowanie zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi sporządzanych w firmie dokumentów handlowych,
  • Monitorowanie sald księgowych, planowanie, przygotowywanie i kontrola płatności,
  • Prowadzenie spraw kadrowych – ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów itp.,
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • Zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
  • Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym i kancelarią prawną
  • Tworzenie oraz nadzorowanie umów handlowych oraz aneksów do umów (w tym w j. angielskim),
  • Bieżące monitorowanie przepisów, aktów prawnych oraz wdrażanie ich w przedsiębiorstwie ,
  • Nadzór organizacyjny nad zadaniami powierzonymi przez Zarząd,
  • Prowadzenie spraw spółki (w tym kontakt z urzędami, dostawcami usług, sporządzanie uchwał),
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i sprawozdań,
  • Prowadzenie bieżących spraw związanych z gospodarką odpadami, w tym ewidencji odpadów w systemie BDO,
  • Wsparcie pracowników w zakresie realizacji zadań administracyjnych,
  • Inne czynności administracyjno-biurowe wynikające z bieżących potrzeb.
     

Czego od ciebie oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia (preferowane rachunkowość/prawo/ ekonomia),
  • Znajomości zagadnień z zakresu księgowości, kadr, prawa spółek handlowych, prawa pracy,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomości języka angielskiego,
  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office (Excel),
  • Skrupulatności, dokładności oraz znakomitej organizacji pracy,
  • Mile widziana znajomość programu handlowo-magazynowego WAPRO WF-MAG.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełen etat,
  • Pracę w profesjonalnym i doświadczonym zespole,
  • Otwartość na Twoje inicjatywy i Twój realny wpływ na rozwój firmy,
  • Wszelkie niezbędne do pracy narzędzia,
  • Pozytywną atmosferę i komfortowe warunki pracy w nowym biurze,

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy